Bukefalos 28 år!

rödblack.

I

issikka

Hur ovanlig är egentligen färgen rödblack? har en egen pojke som som är rödblack och jettefin.:banana:
 
Sv: rödblack.

Min kompis kompis har en rödblack, han är jättefin :D
 
Sv: rödblack.

Red en häst på Fors Gård under min tid på ridskolan och är min tränares föl undan hennes svarta femgångssto rödblack.
 
Sv: rödblack.

Vet inte om mitt sto är röd eller gulblack:confused: Det står bara bleik i hennes papper. Men det är väl röd, eller?

18224514.jpg
 
Sv: rödblack.

Jag tycker att hon ser ut som en rödblack, du har ingen bättre bild över ryggen så man ser ålen?
 
Sv: rödblack.

Jag har en rödblack, eller i alla fall red jag en innan!!

<--- kolla min avatar så ser ni underverker :love:
 
Sv: rödblack.

Har ett sto registrerad som mörkrödblack. Har för mig att jag någongång läst att ca 2 procent av islandshästarna är rödblackar - om jag nu kommer rätt ihåg...

Här syns inte det så bra att hon är black, men huvudet o benen är klart mörkare än kroppen + att hon har en ål som går också genom man o svans. O svaga zebraränder på benen, vilka syns bara med sommarpäls.



Här syns ålen bättre, syns också att benen är mörkare. Huvudets mörkare färg syns lite. Manen måste man lyfta på en del o studera noggrannare för att alls se att där går en ål. (Alltså hästen till vänster ;))

 
Sv: rödblack.

Hänger på tråden med ett tillägg... Hur vanligt är det med rödblack med flax dvs vit man och svans?
 

Liknande trådar

Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 977
Senast: Habina
·
Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
697
Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt tråd, om inlägget ska vara i sommartråden-22 eller om det ska vara en egen tråd. Det får moderator avgöra...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 155
Senast: Badger
·
Mat Jag har bestämt mig för att skärpa mig med mina matvanor och rutiner. Maten jag äter är egentligen inte så illa, men dels har jag en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
4 308
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp