Royne Zettermans träns

Sv: Royne Zettermans träns

Den som hittar först meddelar den andre :D
 
Sv: Royne Zettermans träns

Det såg fint ut :d Och jag behöver ett nytt träns... :angel:
 
Sv: Royne Zettermans träns

det såg ut som träns gör mest tycker jag.... finns ju snyggare om man vill lägga de där pengarna sas...:bump:
 
Sv: Royne Zettermans träns

såg ju ut som ett vanligt tråkigt Dyon GG inget jag skulle köp iaf....
 
Sv: Royne Zettermans träns

Stick till Strömsholm idag eller imorgon och shoppa det av Skara Hästsport. Annars kan du ju alltid ringa dem så skickar de ett.
 
Sv: Royne Zettermans träns

Jag är tyvärr hos min pappa (som bor utomlands) just nu så jag kan inte åka till strömsholm:( Vill helst se det i verkligheten innan jag köper det så jag har stora förhoppningar på att det ska finnas på Falsterbo:p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 836
Senast: SiZo
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 911
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 642
Senast: Hellhound
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 069
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp