Sv: Så det är så en schäfer ska se ut?
Men du behöver inte ta i så du gör i byxorna. Ja Brantastig var ju nyss nere o Para med samma hane som Atenagården har använt några gånger. Det är ju lite knepigt eller hur *ler* om det nu är en sån lite mesig hund som ser ut som en tik. Vart är alla dom Kennlarna i dag då på tävlingsbanan, ingenstans för dom kennlarna dog ut en efter en...
Hej jag vad vet du om polarmarkens Kennel jag har själv haft en schäfer från polarmarkens Och jag kände ägern mycket väl Prata inte skit om något du inte vet något om Har inte haft någon bättra tjänsterhund i hela mitt liv Ochjag har jobbat med Hund i 16 år. När jag hade min tjänster hund Så var det vanliga bruksfolk och poliser och militär som stod i kö för att får en schäfer från Polarmarkens . För jag vet att dom har nästan lagt av med avel Men när dom var aktiva så att säga så var dom nummer 1 lika dant var det med en kennel som heter Asais kennel , Brantastigs kennel , silverpilens kennel Pilfalkens. Nu för tiden när det kommer en schäfer hane Så får man fråga om det är en hane eller en tik . En hane ska har stor stark bringa med ett stort vackert huvud kraftig benstomme Man ska ser på långt håll att det kommer en hane .
Men du behöver inte ta i så du gör i byxorna. Ja Brantastig var ju nyss nere o Para med samma hane som Atenagården har använt några gånger. Det är ju lite knepigt eller hur *ler* om det nu är en sån lite mesig hund som ser ut som en tik. Vart är alla dom Kennlarna i dag då på tävlingsbanan, ingenstans för dom kennlarna dog ut en efter en...