Bukefalos 28 år!

Så mycket bättre 2015

Undra om Lisa ska rappa på ison och filles låtar, hittills har hon inte gjort om någon förändring på låtarna.
 
Miriam verkar ha dragit ner lite på svordomarna nu eller har de bara klippt bort det.. Tyckte det mest lät "fan fan shit asså fan" första avsnittet. Men sjunga kan hon ;)
Jag är mest impad av Taube, jag tror inte folk fattar hur svårt det är att sjunga vettigt i den åldern, vara så skarp, o nu verkar han ju gadda sig också. Om jag har den skärpan och klassen när jag är 80 kommer jag vara oändligt tacksam.
 
Vilken röst Sven-Bertil har! Inte världens bästa engelska, men vem bryr sig:love: fantastisk överlag:bow:

(Jag tittar mest för att jag har en gammal crush på Niklas och älskar Ison & Fille, men nu gillar jag alla. Har inte varit så förtjust i SMB innan.)
 
Miriam var en total nykomling för mig, men hon har ju bra musik ju.
Älskar Lisa Nilssons fantastiska röst och Sven Bertil är ju i en klass för sig (på ett positivt sätt såklart)
Niklas Strömstedt är ju bra också, jag gillar hans musik skarpt. De andra som är med vet jag ärligt talat inte vilka dem är alls
 
Miriam var en total nykomling för mig, men hon har ju bra musik ju.
Älskar Lisa Nilssons fantastiska röst och Sven Bertil är ju i en klass för sig (på ett positivt sätt såklart)
Niklas Strömstedt är ju bra också, jag gillar hans musik skarpt. De andra som är med vet jag ärligt talat inte vilka dem är alls
Jenny från Ace of Base. Andreas Kleerup, har gjort låtar med Titiyo och Robyn bland annat. Ison & Fille är en rapduo som har en massa andra projekt också, de är med rätt mycket på P3 där Fille har ett eget program som Lilla Al Fadji.
 
Jenny från Ace of Base. Andreas Kleerup, har gjort låtar med Titiyo och Robyn bland annat. Ison & Fille är en rapduo som har en massa andra projekt också, de är med rätt mycket på P3 där Fille har ett eget program som Lilla Al Fadji.
Aha där ser man, Jenny borde jag ju vetat vem hon är känner jag :p
 
Tyckte att Ison och Fille riktigt nailade det denna gången! Kul! Gillade också Lisas version. Miriam har varit outstanding de andra gångerna men tyckte inte dagens var riktigt lika mkt fullträff även om den var bra.
 
Usch vad jag har svårt för kleerup.:wtf: miriam var inte lika bra nu som tidigare, ska bli spännande att se vad resten hittar på. (Kollar på play)
 
Jag tyckte faktiskt inte om någon av versionerna som spelades igår:o

Kanske har jag börjat tröttna på programmet helt enkelt?
 
Jag tyckte faktiskt inte om någon av versionerna som spelades igår:o

Kanske har jag börjat tröttna på programmet helt enkelt?
Jag tyckte inte heller nån stack ut sådär jättemycket, Ison & Fille och Lisa var väl bäst så, men inte alls i samma kvalitet som dom gjort tidigare.
 
Är det nån mer än jag som irriteras av klippningen? De visar så stereotypa delar. Personer som ansträngt försöker se roade ut. Det blir liksom...falskt?

Var det sådär oengagerat vid inspelningen? Fanns det inget att göra mer engagemang av?
 
Är det nån mer än jag som irriteras av klippningen? De visar så stereotypa delar. Personer som ansträngt försöker se roade ut. Det blir liksom...falskt?

Var det sådär oengagerat vid inspelningen? Fanns det inget att göra mer engagemang av?
Håller med dig. Programmet känns väldigt.... själlöst i år mot tidigare år.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
1 009
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 675
Senast: manda
·
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
994
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 228
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp