Bukefalos 28 år!

Sagan om ringen – Gollums revansch?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså igår skrev jag så här till LL i vår privata konversation typ en minut innan DL:

Jag drar med mig NIyama om det visar sig att vi lynchar psykopaten om du lottar mig till offer.

Men det var ju så svårt att hinna med i svängarna där vid DL - hörrö Q - ibland är det bättre att faktiskt vara ute i lite god tid om någon annan ska hinna planera saker vid sidan av ;)
ja du om jag inte var upptagen av IRL på dagtid och även annars så kanske? :p Men idag var jag duktig - eller hur:angel:
 
Ja så klart - då blev det inget käk :( dumma dej!
Kunde du inte bombat Misti istället?
Jag gjorde mitt bästa för att ni skulle tro att hon var ond istället för att jag var det
du avslöjade dig lite igår, vilket fick mig att börja fundera...
Sedan när Misti var in i morse å jag ställde mina frågor till henne så tänkte jag att well de som var kvar kunde nog få fram svaret :)
 
Fick att nazgulen valt q två nätter idag, sen när mirtai då ville hålla q god utan att tänka mig som god så kände jag bara "aha hon är nazgulen och tror q är ängel" :idea:
Sen hann jag inte skriva nått om det innan jag dog, var så frustrerad av att läsa när ni trodde hon var gollum idag :p

Haha, jag valde Q eftersom det var ganska uppenbart att hon var Gandalf och tänkte att ängeln nog kunde tänkas skydda henne som mer eller mindre godförklarad.

Så ängel trodde jag inte hon var.
 
Det var ju nästan omöjligt att bli av med den jäkla Frodo.
När Sam väl var död så fanns det alldeles för mycket beskydd och lynchstopp och grejer.
Håller med, det var alldeles för mycket sånt. Kände ganska snabbt att det inte fanns en realistisk chans för varken onda eller Gollum.
 
Du hade bara tur! Så det så
oh nä du- sorterade in misti som tvilling så då blev det ni två kvar Jag tänkte lite tvärtom mot de andra att jag trodde inte att Ferrari skulle OT-skämta så med sin tvilling efter sin död faktiskt- men glömde av att skriva det tror jag? Men framförde till @Loons ganska ordentligt att jag trodde MIsti var tvillingen idag tycker jag?
 
@Lobelia jag menade vem som hade vilken roll alltså.

Jag tycker ringen var lite för ...mäktig och lite för i fel händer :rage::arghh:

Det var ju nästan omöjligt att bli av med den jäkla Frodo.
När Sam väl var död så fanns det alldeles för mycket beskydd och lynchstopp och grejer.
Kanske, men det var inte meningen att tjuven skulle bli utstraffad och 2 ulvar gå och bli lynchade det första de gjorde.

Sedan användes ringen bara 2 gånger så väldigt liten chans för de onda att gissa vem som hade den.
 
oh nä du- sorterade in misti som tvilling så då blev det ni två kvar Jag tänkte lite tvärtom mot de andra att jag trodde inte att Ferrari skulle OT-skämta så med sin tvilling efter sin död faktiskt- men glömde av att skriva det tror jag? Men framförde till @Loons ganska ordentligt att jag trodde MIsti var tvillingen idag tycker jag?
Njae, inte gollum i vart fall :p

Äh det där var inte inlägget jag trodde jag kommenterade :p
 
@Mirtai - vår kompensation var att vi fick två gissningar på vem som hade din roll och jag gissade på dig. Egentligen för att jag ville utesluta dig och därför rösta på dig (tidsbrist var som sagt bara förnamnet) men det råkade ju vara rätt! :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
42 906
Senast: cirkus
·
  • Låst
Tjatter Långt tillbaka i tiden, för många hundra år sedan, vandrade Tengel den onde ut i ödemarken för att sälja sin själ till satan. Han blev...
47 48 49
Svar
961
· Visningar
42 006
Senast: LindgrenV
·
  • Låst
Tjatter Välkomna till ulvleken! Temat för denna gång.. Vampire Diaries/Twilight/Dracula anno 2013.. VAMPYRER! Det är inte lätt att...
30 31 32
Svar
629
· Visningar
35 888
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta nackstöd på bil
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp