Bukefalos 28 år!

Sagan om ringen – Gollums revansch?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min favorit var från Q
"Kanske Ferrari skrev så om Mirtai för att skydda henne?"
:meh:

Spelade ingen roll hur tydlig jag var, eller att jag försvarade Ferrari med näbbar och klor inför DL1. Nej nej. ALLA andra var ju tvilling.
Jag trodde ärligt först att de alla visste vem jag var men försökte låta bli att outa mig. Jag hade fel. :meh:

Jag fattade!! Hjälpte väl att jag misstänkte Ferrari DL1, så mycket av dina protester var riktade mot mig, blev uppenbart för mig när Ferrari åkte.

Snacka om frustrerande när folk sen hittar en massa andra tvillingar, när till och med jag har fattat en roll! :D
 
jag hade dig som boromir/ nazgul men mer trolig som boromir- men ville ju inte skriva ut det för tydligt ;) tänkte att det var bättre om du fick vara med ett tag så bättre om det fanns funderingar kring dig ist f att vara insorterad som trolig god - jag tänkte att OM jag hade rätt i min aning att du var boromir så skulle det vara större chans att du prickade rätt om du fick vara kvar (det tänkte jag oavsett vem som hade rollen förstås)
jag var ju först inne på att försöka dra med mig Gollum, men jag visste ju inte vem det var. Var ju inne på att LenaH var Gollum ända till jag fick min "aha-upplevelse" igår precis vid DL å anade att hon var psykopaten. Sedan var jag inne på Niyama som Gollum ett tag oxå.
 
Jag hade som plan att offra mig när @LenaH istället dog men helt plötsligt började folk hålla mig som god O_o

Och sen tröttnade jag på att få säga samma sak tusen gånger och la ner. Sorry mina onda kamrater
 
Cirkus som gollum och W som Gandalf var de enda jag var hyfsat säker på.
Och så Loons som Frodo på slutet.

LenaH prickade jag som ond också, när hon började hålla mig som god :D
Jag trodde du hade koll på mig, fattade du inte efter lynchen där jag frågat vad du tror om (att äta) gabby? När sen Gabby dog? Jag tyckte vi hade kontakt ju!
 
För att det var kört, vi ville redan tidigare lämna walkover men fick inte för LL. Sen var planen att försöka käka dig för att ge Gollum en chans, men jag hade tidigare frågat LL om onda ängeln kunde ta bort ditt skydd också och fått Ja. Så vi spelade efter det och sen när den möjligheten togs bort så gick luften ur totalt.
jag hade också frågat ang det i pm först och det är mitt fel att LL fick backa då jag släpade fram rollbeskrivningen för henne att läsa ordentligt vad det stod :p
 
jag var ju först inne på att försöka dra med mig Gollum, men jag visste ju inte vem det var. Var ju inne på att LenaH var Gollum ända till jag fick min "aha-upplevelse" igår precis vid DL å anade att hon var psykopaten. Sedan var jag inne på Niyama som Gollum ett tag oxå.
men jag hade ju gärna velat ha lite input på vem som kunde vara Gollum, men tyckte inte jag fick några mer tankar även om jag försökte fiska efter dem.. :cry:
 
Som jag nojjade att jag fattat dig fel och Q egentligen hade någon annan roll. ;) Du var verkligen strålande som spion!
Tack!

Jag satte paddington som boromir i söndags utan att egentligen veta varför, sen när loons väl viade att hon var frodo hade jag Niyama, LenaH och Mirtai som onda. Sen trodde jag Cirkus var mest trolig som gollum vilket lämnade misti som tvilling, men sen verkade habina så jökla säker på att cirkus var tvilling....
 
Jo hon gjorde det. Missade att mirtai skulle få gissa, tror inte det spelat någon roll. Tänkte bara på att ulvarna var döda.
Nä gissningen var knappast till nån hjälp då, men jag hittade inte det i sammanställningen så jag undrade om hon hade missat att skydda sig.
 
jag var ju först inne på att försöka dra med mig Gollum, men jag visste ju inte vem det var. Var ju inne på att LenaH var Gollum ända till jag fick min "aha-upplevelse" igår precis vid DL å anade att hon var psykopaten. Sedan var jag inne på Niyama som Gollum ett tag oxå.

Jag har för mig att jag skrev rakt ut i lektråden att LenaH verkade vilja ta livet av sig så hon måste ju vara psykopaten som hoppas på att få med sig en viktig roll. Dvs deras enda chans att få ut den jäkla Frodo.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
42 604
Senast: cirkus
·
  • Låst
Tjatter Långt tillbaka i tiden, för många hundra år sedan, vandrade Tengel den onde ut i ödemarken för att sälja sin själ till satan. Han blev...
47 48 49
Svar
961
· Visningar
41 646
Senast: LindgrenV
·
  • Låst
Tjatter Välkomna till ulvleken! Temat för denna gång.. Vampire Diaries/Twilight/Dracula anno 2013.. VAMPYRER! Det är inte lätt att...
30 31 32
Svar
629
· Visningar
35 788
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp