Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag blandar det i betforen,men omman inte fodrar med betfor såvet jag inte hur man får i dom det... saltet kan man nog lika gärna i form av saltsten då.
Min häst använder inte sin saltsten så jag ger honom direkt i fodret i stället. Antingen i betfor eller i det torra, men det funkar bäst om man blöter det lite i alla fall för att få saltet att "fastna" annars är risken att de lämnar, som vissa gör med mineraler...
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Foder & Strö
Ger sedan en tid tillbaka extra magnesium för att testa vad som händer om jag justerar upp kvoten mg-ca. Har köpt Trikems magneisum och...
Ekonomi & Juridik Har fått förklarat av advokat att hon inte kan vinna. Kontraktet är tydligt på så sätt.
Är skeptisk att hon är mån om hästen. När jag...
Hästmänniskan Jag ska kolla, har inte sett något som skulle passa bland de annonser jag sett hittills men kanske måste lägga ut en annons själv. Det...
Hästmänniskan Instämmer med samtliga, låt er inte luras, det är ALLDELES för dyrt!!!
Nu fattar jag att det såklart är JUST DEN hästen som dottern vill...