Sambo som längtar hem??

Usch nu blev jag alldeles nostalgisk och sorgsen :-( Euskefeurat känns lite som "hemma". Jag har flyttat nästan 100 mil söderut, har bott här i 8 år och trivs bra, men, hemma är alltid hemma så är det bara. [...]

Jag kommer från andra delen av landet och flyttade för många år sedan 65 mil norr ut. Ändå lyckas jag känna igen min hemstad på 1 sec när det på TV:n visades en sekvens från en ambulans som körde och man såg en skogsdunge utanför bilfönstret. Tror inte att jag någonsin kommer att känna någon del av Stockholm så väl som jag känner men födelsestad.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 827
Senast: Fazeem
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 211
Senast: Whoever
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 733
Senast: Ramona
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 200

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp