Sängproblem...

Nej, en ramsäng tyvärr! En kontinentalsäng går inte hos oss pga snedtak så vi kan ej ha så hög säng. Annars lät det som ett dunderknep! Kanske kan prova ändå att lägga något lite styvare under bäddmadrassen...
Så har jag gjort i omgångar! Sov ett tag i en alldeles för mjuk säng, så petade in en golvskiva (modern jobbar i färghandel, och de stora skivorna kom ibland som stöd på pall, så hör med sånna butiker) under den tunna bäddmadrassen.
Visst, vaknade röd på axel å höft iom att jag ofta hamnade på sidan, men ryggen blev bättre.

Numer så blir det ibland att sova på golvet, då med en vanlig bäddmadrass och min fejktempur.

Man borde helt klart kunna va ett alternativ som inte kostar apa 🙈

Jag tror memoryfoambäddmadrass är svaret på ditt problem. Ikeas är finemang.

Har haft ett par olika memoryfoam-bäddmadrasser förr (inklusive ikeas). Avskyr dem! Alldeles för varma och känns som man sitter fast i kvicksand. Inte min smak!

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 988
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 743
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
12 099
Senast: Nominous
·
Kropp & Själ Kära allvetande Buke-orakel... När jag köpte min säng (resårbotten) för en 8 år sen så blev den en "grad" för hård (pga att jag den... 2
Svar
29
· Visningar
7 920
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka