Scapa, lamicell och JW

Sv: Scapa, lamicell och JW

Nu har jag bestämt mig för att beställa ett marinblått scapa, en grå jw padd samt ett mossgrönt lamicell.

Men vill helst ha två till lamicell :p
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

här är de bruna gg iallafall ;)

10694324.jpg
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

På Scapat skulle nog marinblått eller brunt vara fint!

På JWn skulle jag nog tagit grått, eller olivgrönt, så himla snyggt, funderar lite på att köpa det själv!:d

På Lamicell har jag ingen aning, brunt eller olivgrönt tror jag...:p
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

GG schabraken är väldigt snygga, har dock bara sett det bruna irl och tyckte den var lite dassig i färgen?

Skulle gärna vilja se det marinblåa irl, det verkar iaf väldigt snyggt!:d
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

vill bara varna om att det ev är så att Scapa schabrak inte är tillåtna att tävla med.. bara så att du vet de.
(
det är pga för stor logga)
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

vill bara varna om att det ev är så att Scapa schabrak inte är tillåtna att tävla med.. bara så att du vet de.
(
det är pga för stor logga)

Har hört det, men jag får ha det som ett supersnyggt vardagsschabrak ;)
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

vill bara varna om att det ev är så att Scapa schabrak inte är tillåtna att tävla med.. bara så att du vet de.
(
det är pga för stor logga)

Det vet jag redan, har en lång tråd där det har diskuteras en massa!:)

Men det duger som snyggt hemma schabrak iaf!:D
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

vill bara varna om att det ev är så att Scapa schabrak inte är tillåtna att tävla med.. bara så att du vet de.
(
det är pga för stor logga)


läste ditt inlägg och jag tycker detta är konstigt.. jag förstår ju varför dom inte är godkända som tävlingsschabrak.. men jag vet många som rider upp till nationellt med dom på både stor häst och ponny?? hur kan detta gå?

själv skulle ja aldrig köpa ett. :angel: möjligtvis om man sprättar bort trean för med den tycker ja det e hemskt fult:smirk:
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

Men kom man inte fram till att man fick tävla med det? Loggan (inte trean utan där det står Scapa) är inte för stor och trean gör inte reklam för något det är ju bara en trea.
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

Men kom man inte fram till att man fick tävla med det? Loggan (inte trean utan där det står Scapa) är inte för stor och trean gör inte reklam för något det är ju bara en trea.

Jag vet inte, för hur många vet att den där trean just står för deras polosport sak? Jag visste inte det förrän Sorbe sa det :p
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

här är de bruna gg iallafall ;)

10694324.jpg

det där schabraket har jag oxå, mycket snyggt! :d Jag hittade dock ingen luva :( köpte det igår på strömsholm. men det var ganska roligt jag tog schabraket men hittade inga luvor, frågade då om dom hade några som matchade, och då sa dom: nej tyvärr dom är slut, men det var en tjej som köpte luvan för ett litet tag sen men som inte hittade schabraket :rofl:

Hur är luvorna annars i storleken? då menar jag öronen? Är dom stora?

här är mitt schabrak :d
10736371.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Scapa, lamicell och JW

Men kom man inte fram till att man fick tävla med det? Loggan (inte trean utan där det står Scapa) är inte för stor och trean gör inte reklam för något det är ju bara en trea.

jag har ingen aning... bara läst här att det inte är tillåtet men då tycker jag det är konstigt om det tillåts på nationell o regionala tävlingar för där borde väl det vara striktare än på t ex lokal.
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

Det är inte tillåtet någonstans! Inte ens på elit!

hur kommer det sig att folk använder dom då på tävling?? ja menar det är ju pengar rosetter osv som är inblandade??
Dom personerna jag vet är såna som brukar få rosett dessutom och ja då. e det la onödigt?
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 058
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 132
Senast: Nevermind
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på Utrustning, men det kändes mer som lite oseriöst funderande än ett faktiskt...
2
Svar
35
· Visningar
3 238
Senast: Sporthorse
·
Utrustning Ni som har kavaj i nån lite starkare färg, vilken färg har ni? Jag har de vanliga färgerna, grå, marinblå, svart och brun, men jag är...
Svar
7
· Visningar
1 012
Senast: kvandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp