Scenföreställningar

Vår le gateau chokolate blev flyttad till januari så det ska bli spännande och eftersom dottern tyckte så mycket om Moulin Rouge så köpte jag biljetter dit i julklapp. Hon blev överlycklig!
 
Har nu (äntligen) köpt biljetter till Tysk höst på Uppsala stadsteater. Missade ju höstens föreställningar för att jag var för seg på att hitta någon att gå med. 2024 års löfte till mig själv är att bara köpa biljetter till saker jag vill se, inte vänta på att andra ska få arslet ur och bestämma sig!
 
Har nu (äntligen) köpt biljetter till Tysk höst på Uppsala stadsteater. Missade ju höstens föreställningar för att jag var för seg på att hitta någon att gå med. 2024 års löfte till mig själv är att bara köpa biljetter till saker jag vill se, inte vänta på att andra ska få arslet ur och bestämma sig!
Bra plan, jag kör också på den.
 
Hade gärna följt med! Tyvärr så räcker nog inte tiden till i december tyvärr - men jag ska absolut se till att gå på Turandot under nästa år!

Nähä, där gick Turandotplanerna också åt skogen. :rage: För nu hade såklart alla operanördar redan hållit sig framme och shoppat upp varenda biljettjävel som fanns fram till 21 april. Nu får det bli en livestream på söndag i stället, klent substitut men blev så arg över att missa den helt. Får försöka dra upp den på storbildstv och lyxa till det på hemmaplan så gott det går med en privat operabar och överdådig räksmörgås eller något i pausen.

Och så får jag skärpa till mig och boka in Riket i Helsingborg i tid så det inte blir lika eländigt där. Grr!
 
I mars blir det Flammenwerfer på Malmö Live. När Blixa kommer till stan är jag på plats, det är sen gammalt :D
 

Liknande trådar

Gnägg Tänktek kolla här om någon varit på Olympia horse show och vet lite om det. Hur långt innan brukar man behöva köpa biljetter? Såg att...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: nickan1
·
Äldre Jag har de senaste tre åren firat nyår i Rom. Bestämde dock redan förra nyårsafton (som var vansinnigt trevlig) att det i alla fall...
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: Sjalen
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 040
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Jag har ingen aning om vart jag ska börja.. Känner bara att jag behöver skriva av mig.. Mitt ex, dotterns pappa. Finns nog ingen som...
Svar
13
· Visningar
1 581
Senast: lilltrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp