Schäferfärger?

Sv: Schäferfärger?

DSC00257.jpg

DSC00258.jpg


Min tik, 8 mån, svart m gula tecken.
 
Sv: Schäferfärger?

Du vet väl om att min dörr alltid står öppen för Piraya när som helst du skulle få för dig att tröttna på henne, va?:angel:
 
Sv: Schäferfärger?

Hahaha du e rolig du :bump: Vi kan bytlånas nån gång ibland, jag tar din gamle kloke gubbe, och du tar monstret........ Moahahaha. deal? :devil:
 
Sv: Schäferfärger?

Deal!:D
Fast få inte för dig att Iko-diko är mindre monster än din.. Men det talar vi inte högt om :angel:


Btw. Kolla vad udda när dom senaste 4 inläggen är postade exakt samtidigt. Spooooky.
 
Sv: Schäferfärger?

:cool: Jag tror dig.......

vet du vad förresten, hon börjar bli stor tjej! Första löpet är på g. Nu vet jag hur en mamma känner när dottern får första mensen. (Jag vet, jag är störd, men ändå.) :love:
 
Sv: Schäferfärger?

:rofl::rofl: Underbart!
Nu kommer du få jaga bort kåta slynglar, perversa gubbar och andra olämpliga kåtbockar från din lilla tös, preciiiis som en riktig mamma också gör!:rofl:;)
 
Sv: Schäferfärger?

haha jag veeeeeeeet! Fick en riktigt fuuuuuuuuul gubbe efter oss i förrgår, visserligen en schäfer, men här ska det inte nuppas inte! (Bara mamma som får göra, :grin:) Och villken biatch hon är då! Jycken ville ju bara ligga och blev avblåst så det sjöng om det. Mamma upp i dagen! :angel:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 266
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Jag har nyligen höftledsröntgat Slyngeln. Jag fick titta rätt noga på röntgenbilderna tillsammans med veterinären på kliniken och hon...
2
Svar
26
· Visningar
2 162
Senast: ildiko
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
732
Senast: Caoimhe
·
Gnägg Det var i en annan tråd jag fick lära mig att det vita på en skäck är brist på pigment och inte någon skimmelgen(?). Spännande! Sedan...
Svar
18
· Visningar
1 609
Senast: Time Lord
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp