Serier just nu?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MiniLi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 492
  • Visningar Visningar 46 125
Sv: Serier just nu?

Hahaha åh Sheldon :love:

/Frida - som inte vågar öppna avsnittet nu på jobbet men som asgarvar för sig själv ändå..

Jag håller med line_n som vanligt ;). Helt Ok! Men jag kan ärligt säga att ända anledningen att jag snappa upp den var pga att kirsten kreuk från smallville var med... Hon är juh söt som få :love:. Kanske inte så övertygande som tuff polis dock. Men vad gör det :D

Har hört så väldigt blandade reaktioner på beauty and the beast! Är det sevärt, alltså? :)

Jag litar helt på Karolina Fjellborgs recensioner i Aftonbladet och hon gav B&B 1/5... Känns som om det är en moralfylld amerikansk plattityd och lär troligen inte förnyas för en andra säsong.

*kl*

Kollade på alla Arrow-avsnitten som finns igår och den är om inte annat sevärd bara på scenerna när han tränar:o:love:. Damn he's hot!! Katie Cassidy kommer dessutom mer till sin rätt som lite värnlös advokat än som den überbitch hon har skullat vara i både Supernatural, Melrose Place och Gossip Girl. Har dock svårt att sluta kolla på hennes bröst som helt plötsligt blivit väääldigt stora:/.

Är lite upprörs över att det inte fanns något nytt Greys Anatomy ute idag. Mutter. Dom har ju mer uppehåll än att de verkligen sänder!

ELLER HUR! Han är så väldigt mums :d.

Håller med om irritationen över Grey's. Inget avsnitt förrförra veckan, ett förra, men inget denna vecka heller. :grin:

line_ + hero: Ok, får se om jag kanske kikar de avsnitt som finns av ren uttråkning ;)
Kristen Kreuk har jag dock aldrig gillat. Näh.

Ännu en bekräftelse på att det är skräp.

Kollade på första avsnittet av Alphas igår och den verkade helt klart sevärd!

Jag ska kolla in den serien. Just nu är jag för investerad i Supernatural för att kunna koncentrera mig på någon annan serie. :angel:

...och jag har fortfarande hela sjunde och vad som är sänt av åttonde av Supernatural att se:p. Såg tre avsnitt av sjunde säsongen men blev så sur när Castiel försvann i sjön att jag bojkottade serien:o.

Såg förresten just säsongsavslutningen av Downton Abbet, och :love: vad bra det är!!

Om du tycker att det var illa *Typ Spoiler*så är det inget emot vad som har hänt med Cas nu. :cry:

Sjunde säsongen är värdelös. Gamble förstörde allt. :p

Jag såg också sista avsnittet. Underbaart. :love: Jag vill ha hatten Mary hade i sista scenen.

Men hallå. Katie är ju perfekt som Ruby! Mycket bättre än Genevieves tolkning.

Jag avgudar de första säsongerna av supernatural men efter Kripke lämnade serien så blev det ju tyvärr otittbart (ja nu är det ett ord:D.)

Men hallå. Katie är ju perfekt som Ruby! Mycket bättre än Genevieves tolkning.

Oh no!! Genevieve och Jared har ju så sjukt bra kemi (apparently:D) och deras sexscen kan vara en av dom bästa scenrena i Supernatural-den känns äkta! Sen tycker jag att G är vansinnigt mycket snyggare än Katie:p.

*kl*
Själv följer jag:

Revenge (så jävla galet bra helt enkelt)
Gossip Girl
Hart of Dixie
Pretty Little Liars

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några... 10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka