Serier just nu?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MiniLi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 492
  • Visningar Visningar 46 125
Sv: Serier just nu?

Själv sitter jag å undrar hur jag ska få tag i "mina" serier nu när en viss sida ligger nere... (laddar hem och kollar på helgerna på jobbet)

Har följt

True Blood - tappat lite men fullt ok
Unce upon a time - så söt och kul hur de "driver" med olika sagor
Vampire Diarys - för killarnas skull såklart :angel:
Revenge - SÅ BÄST !!!
The big bang theory - skrattar så jag gråter... Favvoavsnittet är när Sheldon får sitt psykbryt å hoppar i bollhavet... Jisses (får tårar i ögona bara av att tänka på den - skrattmässigt)
Criminal minds - funkar ALLTID
Greys - liiiiiiite segt men har s7 som jag kollar på nu

Bland de äldre är Veronica Mars en klassiker (samma där mest för killarna egentligen :love:) och sen ROSWELL !!! Va tom tvungen att köpa serien så den har jag hemma på dvd.. Max *dör en smula* (har då iom Jason Behr även köpt några av hans andra filmer :angel: inte samma grej dock :( )

Jag har en massa serier jag väntar på:
Grey's anatomy
The big bang theory
How i met your mother
Dexter
Game of thrones
Happy endings
Criminal minds

Känner att jag behöver fylla på listan lite:
Revenge
Modern family
True Blood (är på sista säsongen och är inte superpepp iofs..)
2 broke girls
90210

Sen har jag:
Bones
The mentalist
som funkar när allt annat är slut:D

kl

Serier jag tittar/tittat på.

Pretty Little Liars
The Vampire Diaries
Gossip Girl
The Secret Circle
Glee
Revenge
Greys anatomy
Sherlock
Switched at Birth
Jane by Design
Teen Wolf
The Lying game

Off the Map
Nine lives of cloe king
Hellcats
Make it or Break it

Känns som om jag glömt några.. :angel:

Någon som tänkt spana in Arrow?

Annars så gluttar jag just nu på,

Supernatural
Merlin
Doctor Who
Downton Abbey

Tittade förr på Glee, men nu vill jag bara snabbspola igenom avsnitten så fort dom sjunger så det känns lite ovärt.

Ja jag har tänkt kolla och se om det är något att ha!
Har första avsnittet hemma, ska bara få tid.

Helt plötsligt är det väldigt mycket serier ;)

Jag har kollat första avsnittet av Arrow! Andra ligger ute men har inte hunnits med...

Tycker att det verkar helt okej! Piloten var - som piloter ofta är - lite väl övertydlig emellanåt men jag tror att de kan hitta sin ton efter några avsnitt :) Gillar't och lägger till på serieschemat!

American horror story kan jag verkligen rekommendera, den är inte läskig för att vara en 'skräck serie' men helt klart sevärd! :D

Som lite uppföljning på mitt eget inlägg, har nu sett 4 avsnitt av Arrow och gillar den mer och mer för varje vecka! Rekommenderas! :)

Nu har alla serier dragit igång igen och de serier jag följer just nu är:
How I met your mother (som känns riktigt ruttet denna säsong, nu får de lägga ner snart...)
Hart of Dixie
New Girl
Suburgatory
Arrow
SOS Sommar (:o)
Grey's Anatomy

Sån där aptråkig period just nu när serierna tar paus var och varannan vecka tycker jag. Blä.

American horror story kan jag verkligen rekommendera, den är inte läskig för att vara en 'skräck serie' men helt klart sevärd! :D

Inte läskig?? Tycker den är bra creepy och har bara kollat på de tre första avsnitten i första säsongen... Försökte även kolla på nya 666 Park Avenue, men den var också alldeles för otäck:o.

Av det som sänds just nu kollar jag på:

Dexter
The Good Wife
Downton Abbey
Hart of Dixie
Gossip Girl
HIMYM
2 Broke Girls
New Girl
Sons of Anarchy
Greys Anatomy
The big bang theory

Jag! ska kolla in Beauty & the Beast också... har första avsnittet av båda hemma :)

Kollade Beauty and the beast... awww så söt !

Är ju Thailand from i morron (STACKARS MEJ ;) ) så jag gick genast till hamnen och fixar så jag kan se ep 2 & 3 ändå ;)

Jag har också sett arrow och gillar den! Tycker även Beauty and the Beast är rätt bra!

En av mina nyare favoriter är nyligen slut för säsonen.. Alphas. Hoppas det blir en ny säsong!

Beauty and the Beast har börjat sändas på svensk tv, första avsnittet sändes i går. Visas torsdagar kl. 22.00 på Sjuan.

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några... 10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka