Serier just nu?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MiniLi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 492
  • Visningar Visningar 46 125
Sv: Serier just nu?

kl.
Här passar jag in :D
Just nu följer jag:
Fringe - Känns så sorgligt att det är sista säsongen :cry: slutet på första avsnittet med Walter i bilen och Only You var ju så bra! :love:
The Walking Dead - Har faktiskt blivit riktigt bra igen, andra säsongen kändes bara som en seg transport sträcka
Supernatural - Kollade igenom de sju första säsongerna under sommaren och jag är fast, kan inte fatta att jag missat den här serien tidigare!
Doctor Who - :love::love::love: Senaste avsnittet, grät som ett barn. Hur ska jag orka vänta tills 25:e december?!
Grimm
Once upon a time
Suburgatory
- Så BRA!!
How I met your mother
Happy Endings
Don´t trust the B in apartment 23
Sherlock
The Big Bang Theory
Criminal Minds
Game of Thrones
Bones
Downton Abbey
Hart of Dixie
- ibland är det skönt med lite lättsam chick flick och snygga män ;)

Är ju en del.. :o Men jag tittar i stort sett aldrig på vanlig tv..

Följde Glee och Vampire Diaries nu men tycker faktiskt att båda två har blivit riktigt dåliga.

Ja det är väl enda anledningen för mig att följa serien nu, snygga män :D Tyckte faktiskt ändå att det var rätt bra förr men nu blir jag bara irriterad när jag tittar haha

kl.
Fringe - Känns så sorgligt att det är sista säsongen :cry: slutet på första avsnittet med Walter i bilen och Only You var ju så bra! :love:
:bow: Ruskigt bra slut. Kom en liten tår där... :cry:

The Walking Dead - Har faktiskt blivit riktigt bra igen, andra säsongen kändes bara som en seg transport sträcka
.

Kan bara instämma. Nya avsnitten har hållit mycket hög klass. Råare, blodigare... det händer mera.

Absolut! Det är lite av en kultserie, och iaf de första två säsongerna är riktigt bra!

Det finns ju bara två säsonger? ;)

Tycker Katie Cassidy är mycket snyggare än Genevieve och var så ledsen att dom bytte ut henne. Men sen kanske kemin är bättre. Inte jättekonstigt. :p

Eller hur! Först kändes det inte så jobbigt att det var sista säsongen men efter den scenen så känns det vemodigt som fan :cry: Kan nog vara bland det bästa som gjorts i hela serien i min mening :)

Ja nu börjar det bli spännande igen! Tröttnade under andra säsongen, såg klart sista avsnitten precis innan tredje gick igång igen. Tycker första var sjukt bra och det känns som att tredje kommer hålla samma klass. Jobbigt bara när dom dödar massa bra karaktärer!

Tycker att det verkar helt okej! Piloten var - som piloter ofta är - lite väl övertydlig emellanåt men jag tror att de kan hitta sin ton efter några avsnitt :) Gillar't och lägger till på serieschemat!

Min känsla kring Arrow stämmer mycket bra!
Det blir bara bättre och bättre och de senaste avsnitten har haft riktigt spännande cliffhangers. Läääängtar till nästa avsnitt! :D

/Beroende

kl

Jag hade glömt hur mycket jag älskar Happy Endings, tredje säsongen har precis börjat! Karaktärerna är precis lagom skruvade och dialogerna kvicka och skitroliga :love:

Min känsla kring Arrow stämmer mycket bra!
Det blir bara bättre och bättre och de senaste avsnitten har haft riktigt spännande cliffhangers. Läääängtar till nästa avsnitt! :D

/Beroende

Håller med om Arrow:). Tycker den utvecklas fint men den stora behållningen är fortsatt den ursnygga huvodrollsinnehavaren:p.

*Fiorano-gillar snygga män helt enkelt*

kl
TV-serier är min största passion här i livet nu när jag är hästlös! :D skämt åsido, följer en hel del dock!
Dessa är mina favoriter..
Doctor Who - :love:
Sherlock (kommer dock bara nya avsnitt med 1,5 års mellanrum typ, men lätt bästa serien)
The Big Bang Theory
How I Met Your Mother

Men följer/tittar även på dessa!
Supernatural
Grey's Anatomy
Glee
2 Broke Girls
The Middle
Two And A Half Men
House (som tyvärr är avslutad, men har inte sett s8 än)
Emily Owens MD
Hart Of Dixie
Pretty Little Liars

KL

Hörrni. Nu går snart alla serier på vinterpaus (detta hemska, hemska påfund!). Hur överlever ni? Har ni några bra tips på gamla boxar jag kan kolla igenom? Hur gör ni?

//Serieberoende :cool:

Men jag har ju inget liiiiiiiiiv! :p

Vad ska jag då göra om kvällarna?! :eek:

Ah, 24. Min absoluta favoritserie alla kategorier genom tiderna. :love:
Säsong 3 är bäst. Kanske blir till att se om i vinter...

MidnightSoul: Vad är Dark Angel? Genre? :)

Mina favoriter att se om är Buffy, Criminal Minds, Supernatural och Stargate SG-1. Annars kan jag rekommendera Rizzoli and Isles och The Closer, om du inte redan sett dem.

Vet inte själv riktigt. Genmanipulerad supperkvinna :D Därför jag nog kommer titta igenom det under julhelgen när jag inte har så mycket för mig :)

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några... 10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Göra i Borlänge?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka