Serier just nu?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MiniLi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 492
  • Visningar Visningar 46 125
Sv: Serier just nu?

Doctor Who :love: och Torchwood kanske skulle vara något för dig?

Jag har nyligen upptäckt Girls, och jag tycker det är en helt fantastisk serie! Jag gillar att det äntligen kommer något icke-perfekt från usa! Britterna har en helt annan stil känns det som, som jag gillar mer när det kommer till serier som ska skildra "vanligt folk".

Annars går jag just nu och räknar ner dagarna till att Game of Thrones ska dra igång igen, ser orimligt mycket fram emot det!

Merlin och Sherlock är väl serier jag antar att jag borde se med tanke på min fäbless för det brittiska.
Även Walking Dead och Breaking Bad står på min "borde kolla på" lista. När jag nu ska få tid. ;)

Ne, klart mycket bättre än ingenting. Specielt nu när ubberkramaren har rört till det så har jag ingen att kramas med :mad::cry:

KL

Har hittat en ny komediserie (älskar bra komediserier, 22 minuter är perfekt... :D).

The Mindy Project heter den, med Mindy Kaling ifrån The Office. Såg reklam för den på trean och tänkte direkt att det nog är min typ av serie. Kollade igenom de avsnitt som finns och nu är jag hooked. Gillar ni typ New Girl och Suburgatory så gillar ni nog denna :).

*kl*

Nu på våren börjar de bra produktionsbolagens serier komma igång! HBO visar Girls och Showtime visar House of Lies och Shameless. Alla tre verkligen högkvalitativa serier:).

...och så älskar jag the Good Wife-utan tvekan den bästa, smartaste och snyggaste networkproducerade serien ever!

Kl

Börjat kolla på Nashville som jag gillar skarpt. Nu precis såg jag första avsnittet av arrow, ganska pissdålig, tror inte jag har nån lust att se fler avsnitt, jag kan liksom inte se att serien blir bra?

Nashville är helt underbart! Tycker att Hayden Panettierre kommer helt till sin rätt som Juliette och jag älskar den karaktären:love:!

Arrow är ingenting om man inte böjer sig med Stephen Amells oh so lovely abs:p, Och eeh, I:love::D.

*kl*

Nu har jag fått söka den här tråden flera gånger så nu skriver jag ett inlägg så jag hittar den bland mina inlägg. Jag har influensa och det enda jag orkar med är att ligga i soffan och kolla på serier.

Up to date med:
True Blood
Vampire Diaries
Pretty Little liars
Gengångare (Fransk serie på svt-play. Sista avsnittet tyckte jag inte alls om och nu får vi vänta ett år innan säsong två släpps.)

Börjat kolla på:
Teen Wolf (som jag inte tycker är speciellt bra efter första säsongen men jag lär väl se säsong två också bara för att.)
Once Upon A Time (Helt fast efter två avsnitt :love: )

Ska kollas:
Breaking Bad
Beauty And the Beast
Nashville

Borde kolla ikapp på men känner ingen längtan efter:
HIMYM
Big Bang Theory
2½ men (har inte ens sett allt med Sheen. Jag ledsnade lite kan man säga.)

Just ja: Downtown Abbey kollar jag på med sambon. Men är inte Up to Date med den och kommer nog köpa DVD:n i stället och kolla därifrån. Jag har 1-2 och Julspecialen på DVD så samlingen måste ju bli komplett ;)

kl

De som inte sett Nashville men är nyfikna kan ta chansen i morgon och se de fem första avsnitten, TV3 sänder mellan 13.00-17.55.

Om ni gillar Suits måste ni se the Good Wife, en bättre snyggare och smartare variant av samma typ av serie.

*kl*

Jag har just upptäckt himla fina Being Human och har utvecklat en riktig crush på Josh:love:. Oh nästa vecka börjar Game of Thrones och veckan efter Mad Men!!

Nä, Game of Thrones började inatt!
Har precis sett första avsnittet --> :love:

Nån som vet när True blood kommer igång igen?

Tilläg: Själv har jag precis börjat kollat på en anime: Familiar of Zero

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några... 10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Veterinärfoder till frisk hund?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka