Serier just nu?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MiniLi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 492
  • Visningar Visningar 46 125
Sv: Serier just nu?

Kollar på parks and recreation superroligt serie där varje avsnitt är 30 min långa. Måste ses!

För er som är lika barnsliga som jag kan jag rekommendera The secret circle...

Hamnade på den då jag fått en crush på Thomas Dekker :love::angel:

den är på 22 episoder, tyvärr verkar det dock inte bli nån säsong 2, det tycker jag den hade vart värd ;)

Handlar om ungdomar som upptäckt att de är häxor.

Den måste vara baserad på bokserien med samma namn? Har läst första och andra (och tredje kanske), söta böcker :)

Jag tycker The Carrie Diaries är jättemysig :) Den är picked up också så man slipper bli ledsen för att det inte blir fler avsnitt som med The Secret Circle, fortfarande sur över det och det var ju typ ett år sedan eller mer sedan den lades ner :(

kl

Återupplivar tråden för att tipsa om serien Orange is the new black. Det är en jätterolig och stundtals riktigt rörande fängelseserie som jag med lätthet betade av på två dagar :angel: (det är en Netflix-serie så alla avsnitt släpptes samtidigt).

Och jag som fortfarande är insnöad på Thomas Dekker måste ju slå ett slag till för en "uråldrig" serie ;) Dvs Terminator: The Sara Connor Chronicles...

Den är i 2 säsonger... Även om de gärna sett en 3e ÄLSKAR jag slutet på säsong 2 ;) Tycker det blev ett passande slut ;)

Haha, gick in i tråden för att tipsa om den serien jag också. Det tog två dagar för mig också, gick inte att sluta kolla. Sjukt bra, och lagom mix av humor och drama!

kl
Halvbrodern, en norsk serie som går på svt 1. En familjehistoria som sträcker sig över 4 genrationer. Lagom spännade enligt mig :p

Mina föräldrar tittar också på den men mamma sa att hon tyckte den var lite rörig med hopp i tiden. Vad tycker du om det?

KL

Kul att det fortsätter komma in tips!

Vad har ni på kalendern nu när höstens serier är på gång att börja?
Jag kommer följa:

• Haven
  • American horror story
  • Once upon a time
  • Bones
  • Supernatural
  • Arrow
  • Glee
  • Vampire diaries
  • The originals
  • Beauty and the beast
  • Nikita

Sen har jag en ganska lång lista med serier jag vill kolla in. Får se om jag kan klämma in något nytt eller inte ;)

Jo, de hoppar i tiden men enligt mig blir den inte rörig pga det. Snarare alla karaktärer men nu till andra avsnittet hängde jag med på allt och den är verkligen välgjord

KL

Är det slut helt nu med True Blood ?
Fick den känslan av sista avsnittet.

Däremot känns det def som om det kommer en fortsättning av Teen Wolf :d

Väntar nu med spänning på

Beauty and the beast
Nashville
Once upon a time
Vampire diaries
Person of interest
Revenge

Jag vet att det är fler men glömt just nu vilka ;)

Okej, får se om jag ser den vartefter. Inte omöjligt att den visas på dansk TV och då kan jag se den där eller på SVT Play.

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några... 10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka