Serier just nu?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MiniLi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 492
  • Visningar Visningar 46 125
Sv: Serier just nu?

KL

I höst blir det:
- Sons of Anarchy :love:
- Vampire Diaries

Sedan väntar jag på:
- Californication (inte ens datum om när nästa säsong kommer..:banghead:)
- Orange is the new black (kommer 2014! inte alls frustrerad.. :nailbiting: )

De jag kom på nu iallafall.

Glömde du ju en mina absoluta favoritserier som äntligen börjat igen - New Girl! :bow:
Har precis börjat kolla på andra avsnittet av Breaking Bad, verkar lovande!

Japp, revolution är rätt bra.

Tittar även på
Vampire diaries
The originals
Homeland
The walking dead som börjar snart igen (16 okt) *längtar*
Sleepy Hollow

Kollade på nya serien Mistresses idag, och höll på att ramla av stolen när ingen mindre än självaste stallchefen från Stallkompisar var med!! :D Jag blev som ett förälskat barn på nytt :angel:

Haha klockrent! Är den värd att se? Jag kollar på så hemskt många serier nu så jag kommer behöva en kalender för dem snart :p

KL

Antingen är de uppehåll för nya säsonger eller så är det lång paus (Ja, drygt en månad ääär långtid när man fastnat) :D

Så vad ska man se under tiden? Tips?

Om jag minns rätt så var den lite rolig! Jag glömde bort att fortsätta titta så jag minns inte längre :o

Har dock kollat klart på första säsongen av New Girl och den var sjukt bra!! :D

Har samma problem!
Jag hittade just Hawaii Five-O och har typ sett 12 avsnitt de senaste dagarna. Ooops! Men behöver också tips på fler serier!

Ja suck för uppehåll!

Jag som precis lyckats rensa bland mina serier eftersom jag inte hinner se alla, och lagom till att jag sorterat ut till ett lagom antal så blir det uppehåll. :mad:
Nu har jag plötsligt inget att se istället..

Det är ju typiskt!! De här uppehållen är typ tortyr ju! Jag har sparat sista avsnittet av Homeland...är ju paus i de andra jag ser så tänkte jag måste suga på karamellen lite!!

Det är ju i uppehållen man passar på att maratontitta på serier man inte sett. ;)

Mvh Desirée som vanligtvis ser 10-15 olika serier i veckan. "Inget liv" är mitt riktiga namn.

Är det en app eller till datorn?

Nån som har förslag på bra app eller nått i den stilen att ha koll på serierna med? Jag har skrivit mina på "post-it" i macen haha, lite bökigt ;)

Nu har jag sett klart Hawaii five-0 också. Vad ska jag nu se? Jag har älskat både five-0 och Homeland. Bron fastnade jag också totalt i. Arrow, The Originals, Vampire Diaries har jag också sett. Nu är det ju uppehåll i allt, så nu kan man ju passa på att hitta någon ny serie :angel:

Tips?

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några... 10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 476

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka