Bukefalos 28 år!

Serier just nu?

Sv: Serier just nu?

Någon här som kollar på bitten? Finns på hbo, första avsnittet förra veckan någon gång. :)
 
Sv: Serier just nu?

KL

Någon som såg True Detective som började på HBO förra veckan? Mycket lovande tycker jag!

Glädjs annars över att Girls är igång igen, och att senaste säsgongen av Sons of Anarchy börjar visas på TV nästa vecka. Och Walking Dead också såklart. Har typ sträckkollat på Treme senaste veckorna som även den är jättebra! Mycket bra serier just nu och jag älskart! :)
 
Sv: Serier just nu?

Kollade på första avsnittet, och konstaterade att jag kände igen det, och visst, hade ju boken i bokhyllan:)
 
Sv: Serier just nu?

Haha, jag har väntat på den typ sedan de började prata om att de skulle göra en serie, för ett par år sedan. :p Läste faktiskt om den första boken i serien så sent som förra året, så har nog stenkoll på den första delen iaf, beroende på hur väl de följer böckerna. :)

Dock är Clay, och typ alla andra snubbar, mycket snyggare i mitt huvud än i serien! ;)

Asfet spoiler: Men kommer de verkligen döda Logan tro? I böckerna var han mycket mer anonym än han var i första avsnittet, gör de inte en GOT borde de låta honom leva tycker jag att det verkar som.
 
Sv: Serier just nu?

KL

Nu sitter jag här frustrerad igen efter att ha kommit ikapp varenda serie jag följer så att det tar en eeeeevighet innan ett nytt avsnitt släpps (eller, säsong! :banghead: )


Vad ska jag se nu? :nailbiting:
 
Sv: Serier just nu?

kl

Andra säsongen av House of Cards släpptes för ett par veckor sen, så jäkla bra serie! Se den, se den, seden!! :D
 
Sv: Serier just nu?

*kl*

Jag såg pilotavsnittet för The CW's nya romantiska sci-fi serie Star-Crossed förra veckan. Den kändes väldigt mycket The CW och jag fick lite vibbar av tv-serien Roswell. Får se hur den utvecklar sig...

Trailer: http://youtu.be/2DJ0kqEKIvc
 
Sv: Serier just nu?

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Bitten, har tappat intresset lite... Hur tycker du den utvecklat sig?
 
Sv: Serier just nu?

Hur tycker du True Detective har utvecklat sig? Jag tycker den är fantastisk samtidigt som jag tycker den är tråkig, inte helt lätt att bestämma sig:)
 
Sv: Serier just nu?

Var tvungen att se första avsnittet av Star-Crossed och gillade skarpt! Älskar romantiska sci-fi!
 
Sv: Serier just nu?

Har haft tid över och maratonkollat både Helix och Dracula. Gillar båda!
Helix har väl några avsnitt kvar på säsongen men Dracula är slut och det verkar ovisst om det blir en säsong två eller ej..
Det var kul att se lite nytt iallafall :)
 
Sv: Serier just nu?

Var tvungen att se första avsnittet av Star-Crossed och gillade skarpt! Älskar romantiska sci-fi!

Ooooo en ny serie att följa ;)

Själv väntar jag på att alla mina serier ska komma igång igen ... Några är ju som tur e ... Just nu är ju Beauty and the beast "hoppig", Nashville bättre än någonsin ;) Teen Wolf lite rörig men klart rolig ;) The Following spännande men MÖRK... Blacklist och Perception har jag inte hunnit kolla så mkt på och inte heller Criminal minds, då jag prioriterat att kolla på de 3 ovan... (och Vampire Diaries såklart, men den e om möjligt "rörigare" än Teen Wolf med alla skiftningar)
 
Sv: Serier just nu?

Dexter är en jätte bra serie om man gillar Kärlek samt Drama men och så Komedi.. Vill ha Säsong 8 den har jag ej sett en.
 
Sv: Serier just nu?

Jag har varit lite irriterad på Beauty and the Beast pga partnerbytet men nu efter senaste avsnittet så är jag nöjd igen :D

Jag är en sucker för det romantiska i de här typerna av serier och hela grejen faller ju om den där komplicerade och lite mörka relationen dumpas :D
 
Sv: Serier just nu?

Jag har varit lite irriterad på Beauty and the Beast pga partnerbytet men nu efter senaste avsnittet så är jag nöjd igen :D

Jag är en sucker för det romantiska i de här typerna av serier och hela grejen faller ju om den där komplicerade och lite mörka relationen dumpas :D

Har inte hunnit se det sista avsnittet (från igår) än :P
 
Sv: Serier just nu?

Tips på serie? Inte thriller/skräck eller för overkligt.

Exempel på serier jag följer;
Hart of Dixie, Sons of Anarchy, New Girl, The Carrie Diaries, Awkward, Orange is the new black och The Vampire Diaries. (den är precis på gränsen för att vara "för mycket")
 

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
16 505

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp