Serier just nu?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MiniLi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 492
  • Visningar Visningar 46 125
Sv: Serier just nu?

*kl*
Jag har börjat spana in revenge senaste säsong nu under lovet men det har varit så mycke grejer i år så har bara hunnit med 3 avsnitt.

KL

I ett desperat försök att glömma min sorg ( :p ) över att det inte kommit något datum för varken SONS eller Orange is the new black's nya säsonger har jag börjat se Hart of Dixie.. Ingen kanon serie men den duger när man är desperat, även börjat kolla på Akward.. Det är nog ännu mer desperat men va fan! :D

Såg dock att det kommit ut två nya Vampire Diaries avsnitt, frågan är om man ska orka hålla sig till de kommer ut med text..

KL

Jag har lyckats hålla mig ifrån att fylla tomrummet med nya serier. Brukar annars vara såhär vid uppehållen som jag fyller på med ett helt gäng nya. Men det hinns ju inte med i vardagen :mad:

Såg dock att Teen Wolf drar igång om några dagar igen, nice!

KL
Såg dock att Teen Wolf drar igång om några dagar igen, nice!

Är det sant!? :D
Härligt :) Den har jag saknat.

Men det kommer nya serier nu som verkar väldigt lovande. True Detective och Helix verkar båda två väldigt väldigt lovande ;)

Sen gillar jag Almost human om du inte redan sett den? :)

Är det sant!? :D
Härligt :) Den har jag saknat.

Men det kommer nya serier nu som verkar väldigt lovande. True Detective och Helix verkar båda två väldigt väldigt lovande ;)

Sen gillar jag Almost human om du inte redan sett den? :)

Japp tror det var imorgon kväll den kommer nytt avsnitt i USA :)

Kl

Om nån nu tittar på samma serier som mig så har jag en liten lista i datorn med datum då de börjar för säsongen (då de går att se i sverige, alltså är det den 7:e den har premiär i USA så har jag skrivig 8:e eftersom de kommer mitt i natten).

(x) The Carrie Diaries - 4/1
( ) Revenge - 6/1
( ) Teen Wolf 7/1
( ) Pretty Little Liars 8/1
( ) Ravenswood 8/1
( ) Hart of Dixie - 13/1
( ) The Fosters - 14/1
( ) Switched at birth 14/1
( ) The Originals 15/1
( ) Arrow 16/1
( ) Vamp - 24/1
( ) Glee - 25/1

( ) Twisted 12/2
( ) Scandal - 28/2
( ) Greys - 28/2

( ) OnceUponATime 10/3

------------------

Jag har roat mig med att kolla om på Hart of Dixie den senaste veckan, nu är jag ifatt, inte klokt vad mycket man hinner med när det är mörkt ute :D

Har tänkt kolla på The Tomorrow People, Intelligence och nån till som jag glömt bort också och se om de faller mig i smaken :)

Tyckte Teen Wolf var lite sisådär. Rörigt..
Men hoppas den kommer igång vid kommande avsnitt!

Jag fan den också lite rörig. Vart svårt att hänga med i alla sov/verklighet blandningar åt höger å vänster.

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några... 10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka