Bukefalos 28 år!

Serier just nu?

Sv: Serier just nu?

Vi har följt True Detective ett tag (jag mycket skeptisk i början) nu när man sett den en tid så blir den bara bättre och bättre!
Några vi börjat följa den senaste tiden är The Musketeers samt The Fall
 
Sv: Serier just nu?

kl
Vi har sett de hittills utkomna Musketeers-avsnitten. Jag gillar det än så länge, men mest av allt gillar jag frieserhästarna som hälften av skådespelarna rider omkring på :d
 
Sv: Serier just nu?

Verkar inte riktigt vara min stil tyvärr, står thriller på någon, skräck os.v. Tack för tipsen iallafall!

Vill ha enkelt & lättsamt. :D
 
Sv: Serier just nu?

Åh tack för påminnelsen! Har laddat ner 1a säsongen av den men inte hunnit med att börja kolla på den än. :)

kl
Själv tipsar jag om Hannibal, otroligt snygg och bra serie. Den handlar om tiden innan "alla" visste vem han var, han är en respekterad psykiatriker, samtidigt som han är seriemördare och kannibal. Helt sjukt snyggt filmad är den, och även lite humor/ordvitsar.
 
Sv: Serier just nu?

Varsågod :D det är alltså så stört bra, jag sitter som ett barn på julafton varje måndagkväll, haha!
 
Sv: Serier just nu?

Själv tipsar jag om Hannibal, otroligt snygg och bra serie. Den handlar om tiden innan "alla" visste vem han var, han är en respekterad psykiatriker, samtidigt som han är seriemördare och kannibal. Helt sjukt snyggt filmad är den, och även lite humor/ordvitsar.

Jag såg den i början av första säsongen, men fastnade aldrig. Tycker du den var bra från start eller drog det liksom igång senare?
 
Sv: Serier just nu?

Jag tycker att den blev bättre med tiden! Fastnade inte på en gång. Nu tycker jag att den är så spännande att jag blir lite mörkrädd :P
 
Sv: Serier just nu?

Håller med bollen___, den var lite seg i början i uppbyggandet av plot:en och karaktärerna, men sen så fastnar man. Kommer inte exakt ihåg när en blir biten, men nånstans i mitten av första säsongen kanske?
 
Sv: Serier just nu?

Jag tycker att den blev bättre med tiden! Fastnade inte på en gång. Nu tycker jag att den är så spännande att jag blir lite mörkrädd :P

Håller med bollen___, den var lite seg i början i uppbyggandet av plot:en och karaktärerna, men sen så fastnar man. Kommer inte exakt ihåg när en blir biten, men nånstans i mitten av första säsongen kanske?

Ok, då kanske jag skulle ge det ett försök till nästa gång det börjar tunnas av med serier här :)
 
Sv: Serier just nu?

Tipsar om en ny serie, baserad på en bokserie av Kass Morgan, som hade premiär i onsdags: The 100. En sci-fi dramaserie men den känns ganska mycket åt äventyrs-hållet, första avsnittet var i alla fall grymt! jag fastnade jätte snabbt i handlingen, gillade karaktärerna och tyckte att miljöerna var riktigt fina. Ser fram emot nästa avsnitt! Serien ser över lag ut att kunna bli riktigt bra (fick se en sneak peak på resten av säsongen) :up: Första avsnittet slog även ett tittarrekord på The CW med 2,6 miljoner tittare, vilket är den mest sedda premiären av alla nya tv-serier på kanalen den här säsongen.

>> TRAILER <<
 
Senast ändrad:
Sv: Serier just nu?

Tipsar om en ny serie, baserad på en bokserie av Kass Morgan, som hade premiär i onsdags: The 100. En sci-fi dramaserie men den känns ganska mycket åt äventyrs-hållet, första avsnittet var i alla fall grymt! jag fastnade jätte snabbt i handlingen, gillade karaktärerna och tyckte att miljöerna var riktigt fina. Ser fram emot nästa avsnitt! Serien ser över lag ut att kunna bli riktigt bra (fick se en sneak peak på resten av säsongen) :up: Första avsnittet slog även ett tittarrekord på The CW med 2,6 miljoner tittare, vilket är den mest sedda premiären av alla nya tv-serier på kanalen den här säsongen.

>> TRAILER <<

För mkt LOST för mej (som aldrig såg eller känt behovet att se den)

Men ikväll ska jag äntligen ta mej tid att se Star-Crossed igen .... Roman :love: och om jag orkar även Nashville ;) Brukar spara de serier jag tycker mest om när jag har ont om tid på kvällarna så jag har kortare tid kvar till nästa avsnitt sen ;)
 
Sv: Serier just nu?

:D ja! Jag försöker få alla mina vänner att se den, blev så lycklig när jag hittade den efter att sett klart alla Dexteravsnitt!
 
Sv: Serier just nu?

Tipsar om en ny serie, baserad på en bokserie av Kass Morgan, som hade premiär i onsdags: The 100. En sci-fi dramaserie men den känns ganska mycket åt äventyrs-hållet, första avsnittet var i alla fall grymt! jag fastnade jätte snabbt i handlingen, gillade karaktärerna och tyckte att miljöerna var riktigt fina. Ser fram emot nästa avsnitt! Serien ser över lag ut att kunna bli riktigt bra (fick se en sneak peak på resten av säsongen) :up: Första avsnittet slog även ett tittarrekord på The CW med 2,6 miljoner tittare, vilket är den mest sedda premiären av alla nya tv-serier på kanalen den här säsongen.

>> TRAILER <<


Åh, det där är nog något för mig! :love: Som någon skrev verkar det vara lite likt Lost (fast ändå inte) som jag & sambon var helt fast i... Får nog hålla mig till augusti och se den här serien med honom. Men desto mer avsnitt att kolla på utan väntan då! :D
 
Sv: Serier just nu?

Åh tack för påminnelsen! Har laddat ner 1a säsongen av den men inte hunnit med att börja kolla på den än. :)

kl
Själv tipsar jag om Hannibal, otroligt snygg och bra serie. Den handlar om tiden innan "alla" visste vem han var, han är en respekterad psykiatriker, samtidigt som han är seriemördare och kannibal. Helt sjukt snyggt filmad är den, och även lite humor/ordvitsar.

Jag tycker Hannibal försöker chocka en så mycket hela tiden. Men det lyckas inte riktigt. Säsong 2 är hittils väldigt bra dock!

The Following är het just nu! Säsong 2 är superspännande hittils, jag bara väntar varje vecka.

Sedan följer jag Criminal minds, Law and Order SVU, Supernatural, The Walking Dead och Ponnyakuten.
 
Sv: Serier just nu?

Åh, det där är nog något för mig! :love: Som någon skrev verkar det vara lite likt Lost (fast ändå inte) som jag & sambon var helt fast i... Får nog hålla mig till augusti och se den här serien med honom. Men desto mer avsnitt att kolla på utan väntan då! :D

Ja jag fick lite vibbar av både Lost, Flugornas herre och Hungerspelen. Svår att avgöra helt efter bara ett avsnitt dock ;)
 
Sv: Serier just nu?

kl

Vi upptäckte att vi har nästan en hel säsong av Hawaii five-0 att se är hemma :love: Det är en sån där halvkass serie som jag bara inte kan låta bli att älska, speciellt pga McGarrett :angel:
 
Sv: Serier just nu?

Jag tycker Hannibal försöker chocka en så mycket hela tiden. Men det lyckas inte riktigt. Säsong 2 är hittils väldigt bra dock!

The Following är het just nu! Säsong 2 är superspännande hittils, jag bara väntar varje vecka.

Sedan följer jag Criminal minds, Law and Order SVU, Supernatural, The Walking Dead och Ponnyakuten.

Skojja inte ;) Den har verkligen seglat upp som en "favvo" ;)
 

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
16 484

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp