Ja folk säger det men ibland är jag bara totalt fantasilösEgentligen är det bara fantasin och säkerheten som sätter gränserna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja folk säger det men ibland är jag bara totalt fantasilösEgentligen är det bara fantasin och säkerheten som sätter gränserna.
Ptja, jag har samlat på mig saker under några år..Ja folk säger det men ibland är jag bara totalt fantasilös![]()
Ponny som tigger godis efter dagens ridpass.
Försökte introducera öppna för mitt lilla ekipage (Prinsessan gör det på töm) men oklart om någon fattade vad jag menadede fick till lite böjning och hovförflyttningar i alla fall.
Vad mer kan man hitta på för saker med en liten ponny som inte gillar ridbanan så mycket? Bommar/hinder är lite svårt just nu.
Visa bifogad fil 177469
Det lät ju jättekul, hålls det någonstans i närheten?Eller jo jag drömmer om minifälttävlan men för det krävs en hel del träning... antagligen både av mig och ryttaren![]()
BaståsenDet lät ju jättekul, hålls det någonstans i närheten?![]()
Vilken mammutpäls, underbart söt uppsynMin lilla är fortsatt en glad och pratsam hagprydnadVisa bifogad fil 180705
Kanske tar tag i att hälsa på något äldreboende. Hon hade varit helt lugn med att gå med in.
Blåser lite liv i tråden med en hälsning från oss
Har inte orkat skriva så mycket eftersom det känts lite tungt med hästarna ett tag men nu går vi mot ljusare tider med mer energi och mycket att se fram emot. Vega har flyttat till sin nya ägare och även om det var otroligt jobbigt känns det bra, hon har fått ett jättefint hem och kommer få all den uppmärksamhet hon förtjänar
Björne blir bara stiligare för varje gång jag ser honom (inte alls partisk...), planerna för i år är att fortsätta med inkörningen, träna mycket på lydnad (trots säsongen märks det tydligt att han är hingst) och kanske avelsvärdering till hösten så får vi se efter det hur vi gör med kastrering
Vad har ni för planer och mål med era små stjärnor i år? Är det någon som funderar på treårstest? Hade varit väldigt kul att prova men misstänker att jag inte hinner träna ordentligt till det
Visa bifogad fil 180701