Shettistråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tusen tack @Cattis_E ! :bow: Hade nog inte uppmärksammat att listorna var i fel ordning heller..

Ska klura lite på tiderna :) helst hade jag hoppats hitta någon som också skulle dit och kunde uppdatera via insta eller något så man hade lite koll på hur snabbt klasserna gick.
 
Tusen tack @Cattis_E ! :bow: Hade nog inte uppmärksammat att listorna var i fel ordning heller..

Ska klura lite på tiderna :) helst hade jag hoppats hitta någon som också skulle dit och kunde uppdatera via insta eller något så man hade lite koll på hur snabbt klasserna gick.
Så lite så, men den typen av evenemang är så luriga att räkna på, allt är liksom så osäkert..
Nä, det stod i en egen sida ryttarmeddelandet vilken ordning de skulle ha klasserna. Jag såg det inte heller först.
Du får berätta vilken tid hoppklasserna startade sen så får vi se hur illa jag räknade 😅.
 
Fasen kanske ska ha hästen klar hemma inne på box, allt packat och åka dit och tjuvkika lite i början av dagen?
Åhh så mycket beslut!
 
Lunchpaus strax också kanske? 🙈
Hoppas de har bra tempo i de andra klasserna sen.
Du får se det som att du lär dig till en annan gång. Tricket kanske är att starta i en hög klasser också. Såg att samma ponny fick vara med i rätt många. 😊
Ja ändå bättre så här än att komma för sent :)

Är så fräck att jag bundit häst nu vid transporten med lite hö och där står hon lugnt.
 
Har ju slutat med unghästen och håller mig till gamlingen nu :heart Men det sticker lite i hjärtat när jag tittar på henne ibland för hon är ju bara SÅ fin!

Kör en liten bildbomb :angel:
B507FD4C-C59B-464D-BCB0-42F6CE3E69A2.jpeg
 
Jag får kanske presentera min lilla stjärna här.
Femårig valack, med det största hjärtat jag någonsin träffat på. Otroligt vänlig och snäll, och alltid glad.
Hela familjen älskar honom, främst vår 2-åriga som som står och pussar på honom länge varje dag ♥️
Ska vara inkörd, men jag har varken grejer eller kunskap att ta vid. Tömkör lite och så ”åker” sonen på honom. Inriden var han inte när han kom för två månader sen, men det fanns inte ens en fundering över hur man bär sig åt med barn på ryggen ⭐

E80687B6-49B5-4634-89FE-48BA02942FF4.jpeg
 
Jag får kanske presentera min lilla stjärna här.
Femårig valack, med det största hjärtat jag någonsin träffat på. Otroligt vänlig och snäll, och alltid glad.
Hela familjen älskar honom, främst vår 2-åriga som som står och pussar på honom länge varje dag ♥️
Ska vara inkörd, men jag har varken grejer eller kunskap att ta vid. Tömkör lite och så ”åker” sonen på honom. Inriden var han inte när han kom för två månader sen, men det fanns inte ens en fundering över hur man bär sig åt med barn på ryggen ⭐

Visa bifogad fil 89987
Härligt med en sån ponny!
Vi (nåja, åtminstone jag 🤪) som är av det mer nördiga slaget blir lite nyfiken på härstamning och storlek och sånt. Du får gärna dela med dig!
 
Jag får kanske presentera min lilla stjärna här.
Femårig valack, med det största hjärtat jag någonsin träffat på. Otroligt vänlig och snäll, och alltid glad.
Hela familjen älskar honom, främst vår 2-åriga som som står och pussar på honom länge varje dag ♥️
Ska vara inkörd, men jag har varken grejer eller kunskap att ta vid. Tömkör lite och så ”åker” sonen på honom. Inriden var han inte när han kom för två månader sen, men det fanns inte ens en fundering över hur man bär sig åt med barn på ryggen ⭐

Visa bifogad fil 89987
Så söt!
 
Härligt med en sån ponny!
Vi (nåja, åtminstone jag 🤪) som är av det mer nördiga slaget blir lite nyfiken på härstamning och storlek och sånt. Du får gärna dela med dig!
Han är helt fantastisk!
Hade tänkt mig en B-ponny men kunde inte motstå att ”bara åka och titta” när jag såg annonsen, och när vi väl träffat honom så var det liksom helkört. T.o.m. maken pratade lyriskt om honom på vägen hem.
Han är liksom cool med precis allt?

I annonsen stod det 98 cm men jag tror han är lite mindre, ska plocka fram mätpinnen imorgon och se hur stor han faktiskt är.

http://www.shetlandsponnyn.se/Stambok/Visa3Led.aspx?Nr1=137871
Tror jag lyckas länka till honom här.
Som helt novis på shettis så får du gärna berätta om det är nått spännande eller intressant med hans stam!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Finns säker gamla trådar kring detta men ville ändå ha lite input. Jag har min häst hemma på egen gård, ihop med en annan häst som...
Svar
18
· Visningar
1 589
Senast: Solis
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 035
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Jag och min man drömmer om att bli med husky någon gång i framtiden. Inte den närmaste tiden, utan om ett antal år. Tanken är att skaffa...
2
Svar
26
· Visningar
4 695
Senast: Enya
·
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
64 358
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp