Slaget om ridskolan! (ulvlek)

UPPDATERING

Det här med att driva ridskola är ingen enkel sak. Personal att arbetsleda, hästar att sköta, elever som ska vara nöjda och nu även hopplösa grannar som bara klagar. Man kan ju bli utbränd för mindre!
Den senaste tiden hade faktiskt stressen varit enorm. Kanske det vore skönt att gå i pension? Fast, om man är under 40 kanske det är lite tidigt att dra sig tillbaka?
Men gå här och vara missnöjd är inget liv. Så när personalen kommer till kontoret är det urstädat och det ligger det en lapp på bordet. "Jag slutar, det här var inte vad jag ville med mitt liv".

Mirtai var stallchef (LL)
 
UPPDATERING

Det här med att driva ridskola är ingen enkel sak. Personal att arbetsleda, hästar att sköta, elever som ska vara nöjda och nu även hopplösa grannar som bara klagar. Man kan ju bli utbränd för mindre!
Den senaste tiden hade faktiskt stressen varit enorm. Kanske det vore skönt att gå i pension? Fast, om man är under 40 kanske det är lite tidigt att dra sig tillbaka?
Men gå här och vara missnöjd är inget liv. Så när personalen kommer till kontoret är det urstädat och det ligger det en lapp på bordet. "Jag slutar, det här var inte vad jag ville med mitt liv".

Mirtai var stallchef (LL)
:bow::rofl:
 
UPPDATERING

Det här med att driva ridskola är ingen enkel sak. Personal att arbetsleda, hästar att sköta, elever som ska vara nöjda och nu även hopplösa grannar som bara klagar. Man kan ju bli utbränd för mindre!
Den senaste tiden hade faktiskt stressen varit enorm. Kanske det vore skönt att gå i pension? Fast, om man är under 40 kanske det är lite tidigt att dra sig tillbaka?
Men gå här och vara missnöjd är inget liv. Så när personalen kommer till kontoret är det urstädat och det ligger det en lapp på bordet. "Jag slutar, det här var inte vad jag ville med mitt liv".

Mirtai var stallchef (LL)
:rofl::rofl::rofl::bow:
 
Jättebra jobbat @iiantazie!! Eftersom jag bara verkar få en massa goda roller hela tiden, så tycker jag att du ska vara ängel från och med nu. I varje lek! :love: :p

Superbra spelat av alla er andra också!! :love:
Och tack LL för ett jättebra avslut på leken! :love::bow:
 
Haha det enda jag lyckades med var ju sista, och då var det ju inte så många att välja emellan. Men tack! :o
Jag var SÅ irriterad på att jag inte skyddade mig själv inatt, trodde verkligen jag skulle bli käk men tänkte att du måste få sia LenaH eller FC för att reda ut vem den sista ulven är. Blev väldigt nöjd när jag sen såg att du siat FC!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 356
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 800
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 946
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 875
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp