Slaget om ridskolan! (ulvlek)

qitis röstar på Iiantazie
Hon kan omöjligt ha en god roll utifrån hur hon teoriat och drivit på mot mig. Niyama var också tveksam länge och inte helt övertygad igår kväll heller om att Iiantazie hade siat mig.

Så om inte mina ord duger så kanske hennes gör det? Niyama brukar ha rätt när hon blir nojig. Iaf när hon har en roll med info (som bybo är det mer tveksamt :D )
 
DL är alltså 21.00 om alla hunnit rösta. Har någon missat förlänger jag till ursprungliga tiden.

sedan är nästa dl 21.05 och så får ni 15 min på er att rösta igen
 
Röstlista DL4:
19.59 Hedinn röstar på Paddington
20.20 iiantazie röstar på Paddington
20.26 LenaH röstar på Paddington
20.38 flyingchange röstar på Paddington
20.40 Paddington röstar på iiantazie
20.50 qitis röstar på iiantazie

Paddington 4
iiantazie 2

För hoppningsvis blev allt tider och siffror rätt!
 
UPPDATERING
Paddington kände sig lite nere. Eller kanske till och med ganska mycket nere. Hon hade ju flyttat till det här huset för att det skulle vara lugn och ro och härlig natur. Men istället var det bara bråk och hade hon vetat att grannstallets gödselstack låg typ 5 m från hennes tomt hade hon aldrig flyttat hit. Hon gillar ju hästar, men det är ju skönt att kunna sitta på altanen med sin baron utan att behöva ha en klädnypa för näsan! Det förstör ju smaken på vinet!

med en suck packar hon sin väska och bestämmer sig för att dra på solsemester. Bland palmer och vita sandstränder finns det nog plats för en björn med tillhörande honingsburk. och har hon inte kommit tillbaka så sitter hon nog kvar under en Palm än, med sin honung och baron


Paddington var granne (ulv)

DL 21.05
 
UPPDATERING
Paddington kände sig lite nere. Eller kanske till och med ganska mycket nere. Hon hade ju flyttat till det här huset för att det skulle vara lugn och ro och härlig natur. Men istället var det bara bråk och hade hon vetat att grannstallets gödselstack låg typ ( m från hennes tomt hade hon aldrig flyttat hit. Hon gillar ju hästar, men det är ju skönt att kunna sitta på altanen med sin baron utan att behöva ha en klädnypa för näsan! Det förstör ju smaken på vinet!

med en suck packar hon sin väska och bestämmer sig för att dra på solsemester. Bland palmer och vita sandstränder finns det nog plats för en björn med tillhörande honingsburk. och har hon inte kommit tillbaka så sitter hon nog kvar under en Palm än, med sin honung och baron


Paddington var granne (ulv)

D
:eek:
då är det nog jag som är grundlurad:cry:
Dags att plocka fram stekpannan då kanske :banghead:
 
Kan inte neka till att LenaHs röständring ser väldigt ulvig ut, kanske glömde hon att ulvar inte kan vinna genom lottning? Nu ser jag inget tvivel om att Hedinn är god, då skulle hon inte pekat ut Paddi. Håller med om hennes teorier att LenaH är ulv och Q är får, och eftersom vi vill ha ut ulven innan fåret..

iiantazie röstar på LenaH
 
LenaH ändrar röst till iiantazie då jag tycker qitis resonemang låter mycket mer sannolikt!
Den här röständringen tycker jag ju säger tillräckligt, har väldigt svårt att se att en god LenaH rösta på iiantazie i det här läget.

Hedinn röstar på LenaH
 
Sorry, var tvungen att plocka ut ett misslyckat surdegsbröd ur ugnen.

flyingchange röstar på LenaH pga det vore skönt att få ut sista ulven nu när mitt bröd blev kasst. Var det en tillräcklig motivering? :P
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 362
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 812
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 949
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 876
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp