Sminktråden

Men oj. Har kollat på dom, men är extremt lukt känslig. Så kanske inte värt att ens testa.
Det luktade liksom i badrummet när de låg i sin förpackning inuti badrumsskåpet. :eek: De tog emot reklamationen utan bekymmer dock. Jag skulle vilja testa att beställa igen för det var onekligen smidigt!

Testat billigare från Shein och där var form och storlek på naglarna inte lika bra och de jag satte på därifrån blev inte bra så de satt bara på någon dag.
 
Jag hittade en foundation hemma så jag tänkte försöka täcka över lite av mina mörka ringar under ögonen, men hur vet jag om det ser bra ut irl och inte bara i spegeln och kameran? Behöver jag något ovanpå den eller är det bara att ”kladda” på lagom mycket och så är det bra med det?
 
Jag hittade en foundation hemma så jag tänkte försöka täcka över lite av mina mörka ringar under ögonen, men hur vet jag om det ser bra ut irl och inte bara i spegeln och kameran? Behöver jag något ovanpå den eller är det bara att ”kladda” på lagom mycket och så är det bra med det?

Jag har använt enbart foundation utan problem (har även använt foundation som concealer) så om du tycker att det ser bra ut och känns bra så är det väl bara att köra? 😊
 
Jag har använt enbart foundation utan problem (har även använt foundation som concealer) så om du tycker att det ser bra ut och känns bra så är det väl bara att köra? 😊
Tänker mest på om det kommer att synas att jag har det på mig om jag bara har under ögonen även om jag jämnar ut så mycket jag kan. Tycker att det är så fult när det syns att man har foundation eller liknande på sig 🙈
 
Tänker mest på om det kommer att synas att jag har det på mig om jag bara har under ögonen även om jag jämnar ut så mycket jag kan. Tycker att det är så fult när det syns att man har foundation eller liknande på sig 🙈

Om den matchar din egen hudton så borde det väl se helt ok ut? Testa hemma och låt det sitta några timmar så ser du nog ifall det blir stor skillnad, om det oxiderar eller ändrar textur 🙂

Jag är naturligt gråsvartlila under ögonen med väldigt synliga blodådror, så jag kör rätt ofta på enbart concealer eller foundation just där pga lat och trött om morgnarna.
 
Om den matchar din egen hudton så borde det väl se helt ok ut? Testa hemma och låt det sitta några timmar så ser du nog ifall det blir stor skillnad, om det oxiderar eller ändrar textur 🙂

Jag är naturligt gråsvartlila under ögonen med väldigt synliga blodådror, så jag kör rätt ofta på enbart concealer eller foundation just där pga lat och trött om morgnarna.
Jag har ingen aning om den matchar hudtonen 😅 men att testa hemma var ju en bra idé. Kan ju fråga pojkvännen också om han kan se det, men han brukar inte bry sig så det är inte ens säkert att han ser någonting alls 😅

Här är sedan jag provade häromdagen och vid pilen så syns det jättetydligt så jag vet inte om jag behöver ta ovanför ögonen också 😕
IMG_6723.jpeg
 
Jag har ingen aning om den matchar hudtonen 😅 men att testa hemma var ju en bra idé. Kan ju fråga pojkvännen också om han kan se det, men han brukar inte bry sig så det är inte ens säkert att han ser någonting alls 😅

Här är sedan jag provade häromdagen och vid pilen så syns det jättetydligt så jag vet inte om jag behöver ta ovanför ögonen också 😕
Visa bifogad fil 141108

Jag tycker det ser jättefint ut! Hade verkligen inte reagerat på det din pil pekar på om jag mött dig irl 😊
 
Jag har ingen aning om den matchar hudtonen 😅 men att testa hemma var ju en bra idé. Kan ju fråga pojkvännen också om han kan se det, men han brukar inte bry sig så det är inte ens säkert att han ser någonting alls 😅

Här är sedan jag provade häromdagen och vid pilen så syns det jättetydligt så jag vet inte om jag behöver ta ovanför ögonen också 😕
Visa bifogad fil 141108
Ser jättefint och naturligt ut!
 
Ok, nästa fråga när magnetlösögonfransarna inte var något bra tyvärr. Wonderskin läppstift. Lägger på och drar av och det liksom färgar ”naturligt”. Något som man ens vågar testa när man har lite allergier tro? Fungerar det? Letar en lipstain typ som förstärker läppens kontur och lite färg men som inte kletar av sig. Inget glansigt…
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 610
Senast: Tofs
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 785
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
18 011
Senast: sorbifolia
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 152
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp