Snabb matfråga

Mirre

Trådstartare
Hur länge håller sig fläskfilé?
Bäst före datum den 22, har legat i kylskåp hela tiden och ser ok ut. Är så täppt att jag inte känner om den luktar ok eller inte :p
Vad tror ni, törs man använda den?
 
Hur länge håller sig fläskfilé?
Bäst före datum den 22, har legat i kylskåp hela tiden och ser ok ut. Är så täppt att jag inte känner om den luktar ok eller inte :p
Vad tror ni, törs man använda den?

Bruakr gå efter lukten, men det är svårt om man inte känner lukt... ;)
 
Hur länge håller sig fläskfilé?
Bäst före datum den 22, har legat i kylskåp hela tiden och ser ok ut. Är så täppt att jag inte känner om den luktar ok eller inte :p
Vad tror ni, törs man använda den?

För sent ute ser jag, men nej den skulle jag inte använda.
Fläskkött är lurt när det är för gammalt.

Mjölk och fil däremot är jag inte så kräsen med om det är 2-3 (för fil möjligen 4) dagar över bästföredatum.
 

Liknande trådar

Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 998
Senast: Enya
·
  • Låst
Hemmet Med tanke på tros-tråden och hur ofta man byter dessa: Hur ofta byter ni badhanddukarna? Alltså de som används i badrummet efter dusch...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 696
Senast: Hedinn
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 277
Senast: Rie
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 368
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp