Bukefalos 28 år!

B

_billie_joe_

vad är sömlös? Jag har läst på jätte många sidor om paint shop pro och de skriver sömlös men inte vad det är! sömnlös?? jag fattar ingenting... :crazy:
 
Sv: Sömlös?

Seamless är när en bild kan läggas bredvid sig själv utan att det blir en ful skarv. Mycket praktiskt med skrivbordsbakgrunder o s v. :)
 
Seamless/sömlös (Paint shop pro...)

Vet någon hur man gör en sömlös bild... eller en bild som liksom fade-ar ut så att det inte blir sån skarp kant mellan bilderna tex när man gör en bakgrund med massa bilder innuti... snälla hjälp mig! :smirk:
 
Sv: Seamless/sömlös (Paint shop pro...)

Öpnna bilden du ska använda. Sedan menyn Effects - Image Effects - Seamless Tiling.
Där kan du prova dej fram bland inställningarna. Oftast funkar standardinställningarna bra.
 
Sv: Seamless/sömlös (Paint shop pro...)

Men när jag trycer där och gör den seamless så blir bilden uppdelad och sprids till andra ställen på bilden... jag vill bara att den ska vara mjuk i kanterna... är det seamless? jag kanske tänker på fel?
 
problem med paint shop pro!

Jag fattar nu hur man får en bild seamless... men är det verkligen meningen att när man gör den seamless att den ska bli uppdelad över hela bilden? jag vill bara att bilden ska fade-a ut lite på kanterna så att det inte blir sån markering mellan den och bakgrunden! :( :confused:
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 794
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 976
Senast: Gunnar
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 303
Senast: Karro-Lina
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 440
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp