Sömstick? Kan det bli såhär..

Sv: Sömstick? Kan det bli såhär..

Det tråden handlade om tappade du mfl fokus på för länge sedan, så det är knappast något att bekymra sig om vid det här laget ;)
 
Sv: Sömstick? Kan det bli såhär..

Naturligtwis är det alltid howis fel... Att skylla på någon annan är ju baskunskap!! :angel:

Skämt åsido, jag jobbar inte med häst och är därför inte uppdaterad. Inget konstigt med det. Troligen skulle inte en hästkollega ställa sig och operera labben jag har inbokad imorgon. Weterinärer kan inte allt inom alla områden, det räcker att wara duktig på det man sysslar med. Och, som inom alla områden, weta sina begränsningar.

Jag motsäger dig inte heller ifråga om mätningarna på en fånghäst, dessa war wiktiga äwen före digitalröntgens tid. Det enda jag har haft inwändningar mot är att siffrorna skulle ploppa upp på skärmen själwmant så snart man awfyrat sin inställda dos strålning. Så funkar det inte. Fö har du säkert rätt!

Om det wore så kunskapsgiwande för mig att sätta mig in i dagens kursplan för weterinärer wetefan... :devil:
 
Sv: Sömstick? Kan det bli såhär..

Naturligtwis är det alltid howis fel... Att skylla på någon annan är ju baskunskap!! :angel:

Skämt åsido, jag jobbar inte med häst och är därför inte uppdaterad. Inget konstigt med det.

Du har grundlurat mig :mad: Jag va helt övertygad om att du som Veterinär arbetade med hästar.

Du är förlåten och jag förstår nu många av dina inlägg som gäller hästar där jag inte hållit med dig till fullo. Det är ju ganska logiskt att en Veterinär som inte arbetar med hästar har större kunskap på smådjur, inget konstigt med det.

Du som arbetar med smådjur,, vem fasen lägger ni över skulden på när hundarna har höftledsproblem, katterna lever/njurproblem och min guldfisk dog trots att jag tog den till en smådjursveterinär:s klinik??

Att min guldfisk dog skyllde veterinären på hovslagaren:crazy:

Även en hund som i samband med skoning rände under hästen som plötsligt blev rädd för hunden och trampade sönder bröstkorjen på hunden va tydligen även det hovis skuld.

Jag börjar förstå,, Veterinärenas bästa vän bara måsta vara hovslagarna för inte fasen kan en veterinär göra fel eller ha fel.;)
 
Sv: Sömstick? Kan det bli såhär..

Du är så insiktsfull!!
Det mesta går faktiskt att skylla på howslagaren, äwen om förklaringarna ibland blir långsökta. Lite fantasti så... :p Annars är ju Foderbolaget den stora syndabocken. Eller Gud. Och ibland den som håller kopplet, men det kan wara en otacksam uppgift att förmedla..

Sköterskan, som fortfarande står bakom ryggen på mig och fnissar och twingar mig att sätta in såna här i alla inlägg :bump:, häwdar bestämt att guldfisken behöwer watten för sin öwerlewnad. Andra wätskor, såsom alkoholhaltiga, är inte fina fisken!
 

Liknande trådar

Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 420
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 589
Hästvård I början av december förra året visade min häst en mindre hälta på höger fram i endast höger volt på hårt underlag. Inga...
Svar
4
· Visningar
2 127
Senast: Lejd
·
Hästvård Jag skulle gärna vilja höra lite förslag och gisssningar på vad som kan vara fel på min häst. Har bokat kliniktid, men först om en...
Svar
5
· Visningar
2 414
Senast: bellala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp