Åhhh, min närmsta kollega fick nyss barn och har döpt barnet till "mitt" flicknamn

Sån himla slump, det är inte ett ovanligt namn men inte heller nåt högt på topplistan direkt. Jag har under alla dessa år vetat exakt vad ett syskon skulle heta om det blir en lillasyster - jag fullkomligt ÄLSKAR det namnet (speciellt namnet i kombination med det tilltänkta mellannamnet). Det har varit min målbild genom alla år, jag har gått runt och tänkt på alla embryon och nu bebis i magen som det namnet osv. Sörjt lite i förhand att vi inte kommer kunna få använda namnet om det blir en pojke osv (förstås inga problem att få en pojke, utöver namnsorgen alltså!).
Min kollega vet om att det är mitt nr 1-namn (jag råkade impulsivt utbrista det när hon listade massa olika namn de tänkt på tidigare i höstas) om, och hon är helt fine med att om vi får en dotter så kommer de ha samma namn (hon påstår till och med att hon skulle tycka det var så gulligt med två xx som kan bli kompisar). MEN, för mig känns det ändå så ledsamt. Känns jättekonstigt att döpa till samma sak

Samtidigt kan jag inte släppa det namn jag tänkt? Känner mig konstigt nog så himla ledsen över sån här skitsak

Känner mig så snuvad liksom, bara för att det skulle ta oss 2,5 år att få syskon och henne bara 4 månader så "hann" hon före. Orättvist! (Ja, jag är barnslig och vill gärna få vara det en stund).
Har alltid föreställt mig oss med två döttrar, mest för att båda våra släkter är otroligt kvinnodominerade, men det blir verkligen enklast nu om vi bara får en pojke.
Dock finns det ju absolut inga fina pojknamn!? Så det är en sorg, haha, jag älskar att tänka ut fina namnkombinationer men det går inte med pojknamn!
Har ni andra redan nu idéer på namn?