Human
Trådstartare
Ja, jag har kört in i kaklet på jobbet alla tre gånger, det passar mig bäst
Men har haft smidiga graviditeter och flexibelt jobb där chefer låtit mig sitta hemma på heltid sista tiden vilket underlättar. Och denna gång är jag beräknad på en söndag så då kändes det fullt rimligt att jobba tom fredagen (mina chefer såg inte fullt lika säkra ut på den rimlighetsanalysen men men
). Just nu hade det dessutom definitivt varit slitigare att gå hem i förväg, mina befintliga barn är i en intensiv fas så jag passar på att njuta av lugnet när jag jobbar.
Fyra dagar kvar enligt appen, jag är mentalt inställd på att hon inte väntar tills dess utan kommer fredag, men tänker att det kanske är den här sista bebisen som blir en enda som inte kan respektera en deadline.
Men hörni, värmen som ska komma nu?! Över 30 grader känns helt okompatibelt med graviditet! Och även med liten bebis för min del, om det skulle gå vägen. Förstår inte hur vi ska kunna ligga tryckta mot varandra, jag är en varm person så det blir ett svettigt välkomnande till världen för skruttet...
Fyra dagar kvar enligt appen, jag är mentalt inställd på att hon inte väntar tills dess utan kommer fredag, men tänker att det kanske är den här sista bebisen som blir en enda som inte kan respektera en deadline.
Men hörni, värmen som ska komma nu?! Över 30 grader känns helt okompatibelt med graviditet! Och även med liten bebis för min del, om det skulle gå vägen. Förstår inte hur vi ska kunna ligga tryckta mot varandra, jag är en varm person så det blir ett svettigt välkomnande till världen för skruttet...