Sommar i P1 2021

Gillade också Nadim. Har också lyssnat på Peter Sjölund, gillar verkligen att lyssna på personer som djupat så i en sak. Även lyssnat på Amelia Adamo. Har lite blandade känslor kring vad jag tycker, men mer plus än minus i varje fall.
Ligger hopplöst efter i lyssnande! Vill helst hinna reflektera och smälta ett prat innan nästa och det tar mer än ett dygn för mig. Tur programmen ligger kvar längre än sommaren varar 😊
 
Lyssnat på tre till.

Inget Nilsson: dåligt vet jag inte om det var, men kvinnan verkar hemsk.

Fredrik Steen: Bra och fint.

Mikael Dolsten: okej
 
Gillade verkligen Denise Rudberg. Ffa eftersom jag känner igen hennes mormödrars historier från bokserien Kontrahenterna.

Nadim var bra. Tareq kan extraknäcka som ljudboksuppläsare :heart
 
Mathilda Hofling om man ska lyssna på ett enda program i år hittills så är det det här.
Som mamma till en 13 årig dotter lär jag ha stenkoll på henne nu.

5/5 och gråter inombords för henne och alla andra drabbade.
Ja men verkligen. Har precis lyssnat klart och har sådana obehagskänslor i kroppen. Verkligen ett jobbigt men otroligt viktigt sommarprat.
 
Fredrik Steen. När han spelade Working Class Hero fick jag tårar i ögonen. Texten berör mig så mycket. Och så satt jag där på jobbet med tårar i ögonen när han berättade om en svårt sjuk liten flicka som han hade träffat på sjukhuset. Hans hund hade gjort skillnad för ett litet barn
 
Mikael Dolsten var väldigt intressant och hans musikval var verkligt bra. Log när han spelade "The cover on the Rolling Stone", den har nog inte spelats i radion sen 70-talet. Och Peps❤. Öppna landskap ger mig en liten tår i ögat. Och förstås avslutningen med Gyllene Tider.
 
Vill grina, skrika, tortera när jag lyssnar på Mathildas sommarprat, äckliga äckliga vidriga män.
Jag kände att jag inte orkade hela sommarpratet direkt, får ta det i bitar. Det är så vidrigt att jag inte klarade av att lyssna för det gick så mkt under huden.

I övrigt har jag lyssnat på:
Benjamin Ingrosso: Jag gillar ju honom och jag känner med honom som skilsmässobarn. Jag minns så väl när jag kom hem till min mamma som kämpade med ekonomin, från pappa, vars fru hade köpt nya märkeskläder. Det kändes som ett svek. 3,5/5

Niklas Strömstedt: Fint om kärlek och relationer. Han kändes mänsklig och aldrig tråkig. Feel good med bra musik! 3,5/5

Mikael Dolsten: Nä, även om det var intressant var det rätt platt och lite väl amerikanskt. 2/5

Fredrik Steen: träffade mig rakt i hjärtat. Fick min ADHD-diagnos förra sommaren så jag satt där och grät och lyssnade. Så mycket jag ville säga till mitt unga jag efter programmet. Jag måste nog lyssna igen för mina tankar drog iväg så mkt till mina egna erfarenheter att jag hade svårt att lyssna hela tiden. 5/5 för mig.

Peter Sjölund: Trevligt men jag hade sett programmet på SVT om hur de gick tillväga så det var inte så mycket nytt. 3/5 kanske?

Inger Nilsson: Jag vet inte om jag lyssnade klart. Men jag tror inte det. Kändes ganska ointressant och självcentrerat. 2/5 Max, kanske 1,5?

Nadim Ghezale: Fint och förväntat. Jag gillar ju honom och det intrycket han gett förr stämde med programmet. Kanske inte så mkt Å fan? Men bra, absolut! 4/5

Mathilda Hofling: Jag har börjat. Men blev kräkfärdig redan vid första exemplet på Grooming, hur det började. Har tankarna på vad som hänt inom ridsporten alldeles för nära inpå nu, kommer absolut lyssna vidare, när jag känner att jag har kraften.
 
Hade sett fram emot Agneta Sjödin då jag i mina yngre år älskade Paulo Coelhos flummiga böcker. Och jag blev glad att Agneta pratade om honom och hans idéer, så jag är nöjd med hennes sommarprat.
 
Första jag inte orkade igenom, Agneta. För mig totalt ointressant fokus och så jobbigt intensivt framfört hela tiden att jag bara blev stressad och ville stänga av.
 

Liknande trådar

Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 102
Senast: Rie
·
Äldre Årets viktigaste tråd, såklart! Nu är det inte alls lång tid kvar innan årets säsong drar igång. Vad tror ni om i år? Några favoriter...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 964
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp