Spännande och intressanta hus till salu, del 2

Bukefalos 30 år!

Alltså så otroligt omysigt! Såklart påverkas det av att huset är tomt förutom en soffa men... Jag brukar gilla stengolv men det där. Sen, hur kan detta klassas som en friliggande villa? Det sitter ju ihop med andra fastighetener på bägge "kortsidorna" 🤔. Men det är kanske jag som inte kan den korrekta definitionen av friliggande villa.

Ja, jag tycker stengolv kan vara jättefint men det här känns som en hotellobby någonstans i mellanöstern 😅
Det kräver sin köpare sas.

Sterilt och kallt, och planlösningen verkar konstigt :confused: ? Det är ju ändå ett hyfsat stort hus, men det kändes väldigt litet? Och dörrarna precis vid köket var konstiga.
rummen ser jätte konstiga och små ut? Vardagsrummet med soffan ser ju bara skumt ut.:rofl: så håller verkligen med jätte konstig planlösning

Blir så nyfiken på priset 😅 och jag undrar om de använder gravljus som någon slags dekoration eller om de liksom bara inte städat undan dom? 🤔🤣
Oj, jag tyckte att jag såg ett pris men inte nu??
Visst att ljus är fina dekorationer men njaaaaaaaa:p

Kanske någon som gått bort som brukade sitta där?
Kanske det men att ha ljusen som dekoration framme vid fotograferingen känns konstigt. Då har man väl ändå vanliga ljus och inte gravljus med text?

Oj, jag tyckte att jag såg ett pris men inte nu??
Visst att ljus är fina dekorationer men njaaaaaaaa:p

Kanske det men att ha ljusen som dekoration framme vid fotograferingen känns konstigt. Då har man väl ändå vanliga ljus och inte gravljus med text?
Jag tänker att de gjorde som jag gör ibland. Köper något som ska användas snart och ställer det på en "bra" plats tills jag ska använda det. Jag hoppas bara att jag i alla fall hade haft vett att ställa undan inför en fotografering... :D

Alltså så otroligt omysigt! Såklart påverkas det av att huset är tomt förutom en soffa men... Jag brukar gilla stengolv men det där. Sen, hur kan detta klassas som en friliggande villa? Det sitter ju ihop med andra fastighetener på bägge "kortsidorna" 🤔. Men det är kanske jag som inte kan den korrekta definitionen av friliggande villa.
Nej inte är den friliggande. Men kanske inte heller radhus? (Jag hade klassat den som det). Men kanske har mäklaren bara några få standardbegrepp att välja mellan och tyckte friliggande var närmast. Konstruktionen hänger ju inte ihop med grannarnas som i ett radhus.
Finns mycket konstigt i Vallastsden. (Man ville inte ha in de stora byggherrarna och fick en massa mindre att bygga mer eller mindre bra och nästan alltid dyrare än vanligt. En del lyckades inte alls)

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka