Spekulera med mig

Sv: Spekulera med mig

Minns inte, men har His Highness blivit nämnd(tror säkert han blivit det) och Hertzendieb? Det verkar ju vara 2 trevliga prickar, som nog är ett stort tillskott för svensk avel.
Men sedan verkar det som om det är en del riktigt intressanta ädla hingstar som kommer att visas på bruks..
Ulrika
 
Sv: Spekulera med mig

Bara en fundering är inte så insatt i aveln på halvblod. Men Biggles kanske? Han är ju väldigt ädel, av de bilder jag sett iaf
 
Sv: Spekulera med mig

Jag skrev ÄVEN när det är lugnt i stallet.Bra att se dem ur olika aspekter.;)
 
Sv: Spekulera med mig

JM hoppar som bara attan, men hur dan är hans temperament?

Vad jag hört och sett IRL så har JM ett mycket bra temperament. Var väl diskussion här när han kom till Sverige om att han är mycket lättriden, rids endast med vanligt tränsbett osv.
 
Sv: Spekulera med mig

Obs...tråden är 1 år gammal.
Vad blev det för hingst Shady??
Fresten ett tag sen jag såg Shady på buke också.
 
Sv: Spekulera med mig

HAHAHA! :rofl: Jag brukar upptäcka sånt. Va knas det vart. Vart tusan hittade jag den här tråden? :confused:
 
Sv: Spekulera med mig

Jag är här, fast inte så ofta som jag brukar. Blev aldrig någon betäckning. Däremot blir det nog det i år, bara se att den till tänkta skall få sitt interimistiska tillstånd först, så vem det är ligger jag lågt med till allt är klart.
 
Senast ändrad:
Sv: Spekulera med mig

Ok. Ja livet är ju mer än buke. Kul att du ev ska betäcka i år. Hoppas det blir den du tänkt dig.... själv lite sugen på Hampton...vet inte om han är klar än för import? Nyfiken på Dvdn som kommer i vår.
 

Liknande trådar

Avel Jag är så himla sugen på att ta ett föl längre fram. Har ett väldigt trevligt sto med många bra egenskaper. Hon har det mesta jag vill...
2
Svar
39
· Visningar
4 193
Senast: Bison
·
Avel Jag har en welsh cob på ca 155 cm som jag funderar på att betäcka, och var egentligen främst inne på en renrasig welsh cobhingst...
Svar
12
· Visningar
2 439
Senast: Stereo
·
Avel Jag har ett ridponnysto jag vill betäcka till våren, men vill ha lite input på vad jag ska lägga på. Stoet är 140 cm e Power Boy –...
Svar
0
· Visningar
943
Senast: Skugga
·
Hundhälsa Hittade ingen passande tråd, bara lite löst om foder i en del. Vår ena hund (Dobermann) har uppenbara problem att sätta vinterpäls...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 790
Senast: SusieQ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp