För quizzarna får man inte in "US cash" utan bara "IPTL cash" som kan användas på sidan (köpa annonser, referrals, guldmedlemskap etc). Jag köpte mina "referrals" för länge sedan för "pengar" jag fått in genom quizzar.
Tjänar riktiga pengar gör man genom att läsa meddelanden - jag gör som så att jag öppnar IPTL-sidan samtidigt som jag öppnar Buke, mailen etc. Medan jag kollar mail etc så "kollar"

jag meddelandena. Genom detta, och att jag har guldmedlemskap (12 dollar för tre månader) och således får betalt när mina referrals kollar, så får jag in minst 4-5 dollar per månad. Man kan naturligtvis få betalt även om man inte har guldmedlemskap (och alltså inte betalt en krona) men det går långsammare.
Man får betalt via check när man fått ihop 25 dollar, det kostar ju att lösa ut... Jag har valt att ha ett PayPal konto, det kostar ingenting och allt som behövs är en mailadress. Jag får då betalt så fort jag har 0,5 dollar på kontot. (Har fått ihop nästan en dollar hittills den här månaden). PayPal kan man sedan använda som betalningsmedel på en rad ställen, t ex kan man köpa böcker och betala med PayPal.
Angående guldmedlemskap - om nån av mina "referrals" skaffar guldmedlemskap medan jag har det så får jag ett par dollars bonus.
Och jag har fått betalt till mitt PayPal konto, ca 10 gånger på ca 6 veckor, allt från 0,5 till 1 dollar per gång.
Glömde en sak - när mina referrals gör quizzar så får jag också betalt per quiz, i dollar.
Sen är det ju kul att lösa quizzarna
Mvh Cissi (pm:a mig gärna om du vill veta mer)