E
Ever
Sv: Stallhyra, Dyrt eller ej?
Jaså? Det skulle du TRO? Skrattretande, du kan förstås inte ha en aning om vad hon menar.... Varför kan inte alla bara svara på frågan jag ställt och sen itne tycka så jävla mycket.... Vill endast göra en jämförelse.
så du tycker på fullt allvar att du ska utbilda stallägaren i bättre business?
det är ju bara att gratulera om denne köper det, själv skulle jag gå på förutsättningen att tackar man ja till stallplats och vill flytta in så är det på de givna premisser som då gäller, och om det sen inte börjar passa, ja då är det nog bäst för den som är missnöjd att se sig om efter annat.
skulle aldrig, som stallägare gå i fällan att inbjuda till kollektiv delaktighet runt beslut ang. hyreskostnad och liknande frågor på samma nivå. snacka om att öppna dörren för sig till helvetet. jisses.
skulle tro att din stallägare bett om delaktighet och delgivande runt vardagliga saker, som kan bidra till att ha en bra dialog med sina hyresgäster. Knappast på stallhyre nivån. Men skulle det dock vara så som du säger, ja all lyckönskning till er bägge : )
Jaså? Det skulle du TRO? Skrattretande, du kan förstås inte ha en aning om vad hon menar.... Varför kan inte alla bara svara på frågan jag ställt och sen itne tycka så jävla mycket.... Vill endast göra en jämförelse.