Stigläder med spänne nedtill??

M

malört

Har nån stans sett stigläder med spännet nedtill för att undvika skav på låretsinsida(så slipper man knölen på sadelsidan) Nån stans har man börjat att sälja dessa speciella stigläden men jag vet ej vart. Är det nån som vet o ev. kostnad? :confused:
 
Jo visst, men det finns ett speciellt där stroppen fästes uppåt i en "hälla, det sitter liksom upp&ned. med ett annat spänne. :smirk:
 
Wintec har en modell som heter "webber". När jag köpte mina kostade de 370 kr men det är några år sedan så kolla hos en wintecåterförsäljare.
 

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 714
Senast: LovingLife
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 691
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Varning för långt inlägg, läs gärna allt innan svar. Lite bakgrund om mig som kanske gör det lättare för er att hjälpa mig och kunna ge...
Svar
8
· Visningar
1 724
Senast: Verdandi
·
Avel Då börjar det dra ihop sig till ett nytt bruksprov, detta år dessutom på en ny plats (Grevagården). Spännande! Vilka ska dit och kolla...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
18 723
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp