Störiga saker vi stör oss på - del 9

Äsch, den är underbar i sin cheesighet :laugh: Allt behöver inte vara djupa Oscarsvinnare :D
:bump:

Har aldrig hört talas om den men jag har en viss förtjusning för cheesy så den får jag nog kolla upp :p

Ge den ett par avsnitt, med lite tur har du då två säsonger av underhållning framför dig medan du väntar på Luke Cage ;)
Om inte annat så är det värt att starta serien bara för att se introt och lyssna på låten :D
 
När en milt sagt medioker hingst marknadsförs utifrån en specifik faktor (färg) som är relativt ovanlig inom rasen och hingsthållaren sedan ventilerar på sociala medier hur frustrerande det är att hingsten inte får högkvalitativt stomaterial utan bara "används för färgen".

Eh, ja? De med bra ston har nog tagit dem till, jag vet inte, en bra hingst? :grin:
 
Just nu stör jag mig på att jag fick slänga en sport-BH. När jag tog på den färgade den av sig något svart kletigt, som inte går att få bort med tvål och varmt vatten. Vet den gjorde det förra gången med, men trodde det var något som fastnat och slängde den i tvätten. Nej, nu hade det blivit värre.
Fattar fortfarande inte vad det där svarta är för något, luktade inget heller.
 
Men alltså, vädret har varit strålande i 1,5 månad. Men på fredag minsann, när det är midsommarafton och man är beroende av att kunna vara ute så ska det minsann vara 15 grader, regn och blåst. :meh:

Ja vädret, vädret... 😒
Strålande sol och värme hittills men...
Snart börjar min semester och vad visar prognosen efter det? REGN och MOLN så långt ögat kan se... 😬
 
Men alltså, vädret har varit strålande i 1,5 månad. Men på fredag minsann, när det är midsommarafton och man är beroende av att kunna vara ute så ska det minsann vara 15 grader, regn och blåst. :meh:

Vi gjorde "misstaget" att slå hö i måndags. Inte en droppe regn på flera veckor innan dess, men förra veckan när allt gräs låg, då jäklar regnade det varje dag :arghh: Men tack vare halv storm och uppehåll i fredags som gjorde att det torkade rekordsnabbt lyckades vi rädda det!
 
Äkta svensk sommartradition! :D

Jag bävar för att behöva hålla midsommarfirandet inomhus eftersom en av hundarna är barnrädd och det kommer två hundrädda barn varav det ena barnet är tämligen överaktivt. Jag kommer få sitta på helspänn hela tiden. Utomhus med större ytor så blir allt sådant mycket enklare.

Slut på klagomålet! :)
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 156
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 594
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 380
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 109
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp