Störiga saker vi stör oss på - del 9

Kunder som tror att bara för de köpt en grej tillsammans med en tjänst kan leva djävul och kräva ännu mer och hota med tidningar/press dålig reklam och skriker att jag medvetet försökt bluffa dem.

Får man gå till tidningarna själv och tipsa om denna kund? Eller räcker det med att visa underskrivet kontrakt från kund där alla grejer hen rasar över står listat?

Ja ja måndag suck
 
Jag stör mig på när det varnas för "känsliga bilder". Jag klickar aldrig på såna länkar. Ibland händer det att jag redan sett filmen på något annan sitt, utan varning. Ibland är varningen väldigt befogad och ibland känner jag "jaha, var det allt"? Möjligen miljöskydd, men jag klickar aldrig när det varnas. Känns mest som klick bait.
 
Jag stör mig på när det varnas för "känsliga bilder". Jag klickar aldrig på såna länkar. Ibland händer det att jag redan sett filmen på något annan sitt, utan varning. Ibland är varningen väldigt befogad och ibland känner jag "jaha, var det allt"? Möjligen miljöskydd, men jag klickar aldrig när det varnas. Känns mest som klick bait.
Jag är MYCKET tacksam för sådana varningar. Önskar att puckona som lägger upp bilder på halvt uppätna hundar eller döende barn på facebook kunde tänka i samma banor. Jag är trött på att få gråtattacker när jag kollar mitt flöde.
 
Ja på Facebook är det hemskt. Vidrigheter dyker upp helt utan varning. Jag försöker skrolla förbi men tyvärr hinner jag se alldeles för mycket.
 
Ja på Facebook är det hemskt. Vidrigheter dyker upp helt utan varning. Jag försöker skrolla förbi men tyvärr hinner jag se alldeles för mycket.
Jag är MYCKET tacksam för sådana varningar. Önskar att puckona som lägger upp bilder på halvt uppätna hundar eller döende barn på facebook kunde tänka i samma banor. Jag är trött på att få gråtattacker när jag kollar mitt flöde.


Det jag menar är att de där filmerna ofta inte är så läskiga. För mig känns det mest som click bait. Men jag vill inte se sånt. Jag vill varnas. Men jag känner att varningarna ibland är överdrivna. Men jag vet inte. Klickar som sagt inte på sånt.
 
Men alltså, vädret har varit strålande i 1,5 månad. Men på fredag minsann, när det är midsommarafton och man är beroende av att kunna vara ute så ska det minsann vara 15 grader, regn och blåst. :meh:
Med tanken på snuvningen av förra årets planer och inge svar på frågan om midsommarplaner till dom som tjatar om att dom vill ha en riktig midsommar. Så skiter jag nog i den traditionen i år och gör toast skagen för mig själv istället.
 
Jag är MYCKET tacksam för sådana varningar. Önskar att puckona som lägger upp bilder på halvt uppätna hundar eller döende barn på facebook kunde tänka i samma banor. Jag är trött på att få gråtattacker när jag kollar mitt flöde.
Brukade alltid anmäla såna. Tyvärr tyckte alltid fb att de inte bröt mot reglerna och fick därför vara kvar :meh:
 
Men alltså, vädret har varit strålande i 1,5 månad. Men på fredag minsann, när det är midsommarafton och man är beroende av att kunna vara ute så ska det minsann vara 15 grader, regn och blåst. :meh:
Vi planerade också för utevistelse med 2 av mina cancersjuka vänner som troligen firar sin sista midsommarafton i år men tyvärr ser vädergudarna inte ut att vara med oss :cry:.
(vi får såklart försöka vara inne men lite av grejen vi planerat går inte att genomföra).
Trist.
 
En vän domän american delade en video med typ arabisk skrift eller liknande utan att skriva något. Får se en man gå omkull med ett 2 hjulet fordon följt av att man får se honom sitta med ansiktet avskrapat så skinnet hängde å dinglade nedanför ansiktet.
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 155
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 582
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 380
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 109
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp