Störiga saker vi stör oss på - del 9

Stör mig på att ridklubben jag är medlem i bestämde sig för att anordna färre tävlingar i år (för att slita mindre på funktionärerna), och sedan klagar de på att de inte fattar varför vi fått in mindre pengar/har sämre ekonomi än förra året.
 
På att jag inte fattar hur man ska öppna en ny Felix Ketchup. De har ju gjort nån ny grej med nån plastsak över pappret som ska göra att det ska vara såååå lätt att öppna ketchupen första gången. Men jag fattar inte :arghh:, plasten går bara av när jag drar i den.
 
På att jag inte fattar hur man ska öppna en ny Felix Ketchup. De har ju gjort nån ny grej med nån plastsak över pappret som ska göra att det ska vara såååå lätt att öppna ketchupen första gången. Men jag fattar inte :arghh:, plasten går bara av när jag drar i den.
I know! Och trodde också att det var sådär dumt som du säger, men, jag kom på här sist att man nog ska dra i den lixom... hur ska jag förklara... inte samma håll som den sitter utan på andra ledden (går det att begripa?). Så att det blir som ett handtag.
 
D5B3EEC8-78E4-40E6-915A-8FA7EAA3EE47.png


:D
 
Stör mig på mina katter. Vaknade av att storkatten fräste och morrade och sen hörde jag dunsar från övervåningen så gick upp då jag tänkte att hon bråkade med ena lillkatten. Men dom lekte tydligen.....
 
Vad som var kvar av Figges eksemtäcke i morse
IMG_20180909_073138.jpg

Hur bär han sig åt? Det finns inga träd i hagen, ingenting att klia sig mot. Har han en så ihärdig kompis?

I vilket fall stör det mig, för nu måste jag bestämma om jag ska lägga tid på att laga eller kasta och vara tvungen att köpa nytt, igen.
 
Vad som var kvar av Figges eksemtäcke i morse
Visa bifogad fil 19233

Hur bär han sig åt? Det finns inga träd i hagen, ingenting att klia sig mot. Har han en så ihärdig kompis?

I vilket fall stör det mig, för nu måste jag bestämma om jag ska lägga tid på att laga eller kasta och vara tvungen att köpa nytt, igen.

Livet med exemhäst är inte lätt. Var bor du? Jag har en del täcken (storlek 3-5) kvar efter att jag fick ta bort mitt sto i våras (inte pga exemen)

De är alla lappade och lagade så det känns inte lönt att sälja, men samtidigt tråkigt att slänga boett-täcken.
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
22 108
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
123 292
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 498
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 177
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp