Störiga saker vi stör oss på - del 9

Nu (och tidigare) stör jag mig på att det inte funkar med Ctrl + klick för att få upp produkten i ett nytt fönster på Lindex.se ?! Funkar ju på alla andra sidor, men inte hos dem...
 
Jag stör mig på The magic roundabout. Fattar inte hur nån kunde tycka det var en bra lösning, den är vidrig! Åtminstone känns det så när man inte riktigt vet vilken avfart man ska till...
1438697736-roundabout-swindon.jpg
 
Jag stör mig på The magic roundabout. Fattar inte hur nån kunde tycka det var en bra lösning, den är vidrig! Åtminstone känns det så när man inte riktigt vet vilken avfart man ska till...
1438697736-roundabout-swindon.jpg

Jag har för mig att en viss Crowley (referens Good Omens, by Pratchett & Gaiman :angel:) har en del med de jobbiga lösningarna i Englands vägsystem att göra.

P.S ryktas om att den kommer som tv-serie snart!!
 
Min glasögonbåge har gått sönder, troligen finns ingen passande front att få tag i hos tillverkaren och jag satte i nya glas i bågen i början av september - för 3 500 spänn :meh:
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 033
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 337
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 371
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 107
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp