Störiga saker vi stör oss på, del 41.

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag tycker verkligen att KAJ är fanatiska och verkar vara superhärliga. Men nu har jag drömt att jag rest till Oxford med dom och haft Bara bada bastu på hjärnan hela natten. Så nu börjar det faktiskt bli lite mycket.

Min hetsiga hjärna. Plan att gå till en uteservering och sen handla till mysig middag jag och sambon.
Min hjärna: åh men borde vi inte träffa lite folk då? Öl ute? Biljard kanske? Fråga alla! Kan bli kul!

Och ja jo absolut, men ville ju egentligen bara ha en mysig luuugn semesterdag. Sluta vilja ha mer av allt hela tiden brain 🫠
(Ofta för att sen komma på att jag egentligen ville ha det som från början… 🙄 )

Har glatt mig åt att jag ska få ett nytt badrumsskåp men nu när det kommit så kollade jag på kartongen o letade upp det på nätet. Det är en öppen hylla längst ner och sen ett litet (mindre) skåp än jag har nu. Det står att det är två löstagbara hyllplan men jag ser bara ett. Skulle det vara två så ryms inte några (små) flaskor stående, tveksamt om det ryms flaskor öht.
Kan även hända att spegelluckorna är för högt upp för mig. Kul om man måste stå på tå för att se hela ansiktet.
Fattade det som att jag skulle få ett med belysning men tydligen ska de behålla lysrampen, som även den är delvis trasig. Varför felanmälde jag inte den också …?!

Jag vill flytta. :(
(Vet att jag kanske överreagerar men hatar verkligen öppna hyllor och hade inte en tanke på att det skulle bli ett sånt skåp).

Folk som börjar campa i bilen när de tankat klart. Jag säger inte att de måste köra iväg som en formel 1 bil efter ett pit stop, men står det bilar och köar för att tanka, så kan det vara bra att liksom flytta på sig så fort man bara kan. Ska man föra journal över sin bils förbrukning, kolla sig i spegeln, ändra spellistan eller bara filosofiera över livet i allmänhet så finns det oftast rum vid sidan av pumparna där man kan göra det.

Folk som börjar campa i bilen när de tankat klart. Jag säger inte att de måste köra iväg som en formel 1 bil efter ett pit stop, men står det bilar och köar för att tanka, så kan det vara bra att liksom flytta på sig så fort man bara kan. Ska man föra journal över sin bils förbrukning, kolla sig i spegeln, ändra spellistan eller bara filosofiera över livet i allmänhet så finns det oftast rum vid sidan av pumparna där man kan göra det.
Det är nog samma typ av människa som stannar mitt i dörröppningar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Störiga saker vi stör oss på del 46
  • Störiga saker vi stör oss på, del 45
  • Störiga saker vi stör oss på Del 47
  • Drunknar i sambons känslor

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund