Störiga saker vi stör oss på, del 41.

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan vad rörigt med SGI o skit. Man ska visst jobba 100 % för att skydda den, kan ju inte använda 25 % som föräldraledig för o skydda, hade alltså vart bra med en unge nu 😆😅 nä men seriöst å jösses denna djungel.

Stör mig på att jag någongång efter P&J rundan i lördags måste ha släppt mitt ridspö. Upptäckte en stund efter min ritt när Frasse fick stå och beta lite gräs att jag inte höll i spöt. Och fick just då ett samtal som gjorde att jag inte hann leta efter det utan var tvungen att snabbt avsluta och bege mig hem. Och nu hittar jag det inte.

Letar grästrimmer. Vet vad jag vill ha - en ryobi.
Men jag vill inte betala för batteri och laddare eftersom jag redan har ett gäng av bägge.
Tidigare gick det att köpa utan men nu verkar de flesta butiker bara sälja inkl. Onödig kostnad
claes ohlsson säljer utan laddare

Kundtjänster som ska diskutera med mig när jag vill avsluta en tjänst. Avbröt flera ggr att jag vill avsluta och inte ville motivet eller diskutera. AVSLUTA SKITEN NÄR JAG SÄGER DET! :rage:
Bara det att man måste ringa upp för att säga upp tjänsten och inte kan göra det på nätet är oerhört irriterande. Men det är förstås för att de vill försöka övertala en att låta bli.

Sa nyss upp Spotify via nätet. De ville veta varför, det var tillfredsställande att skriva om fjäskandet för Trump och de dåliga ersättningarna till musikerna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Störiga saker vi stör oss på del 46
  • Störiga saker vi stör oss på, del 45
  • Störiga saker vi stör oss på Del 47
  • Drunknar i sambons känslor

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund