Också väldigt passandeTrollet Trond
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Också väldigt passandeTrollet Trond
I det här fallet hann jag inte ens kontakta IT om problemet innan det ens var löst, jag gav bara upp för stundenLite liknande hos oss. Jag kontaktade jobbets datorsupport den 8 september pga printer som inte funkade. Inget akut, vi kan anv ända en annan.
FIck återkoppling i går, de kunde inte hitta något problem. Nej just det, printern började funka efter 3-4 dagar, uppenbarligen av sig själv, eftersom supporten vill mena att de inte åtgärdat nåt![]()
Kan ha att göra med att en grästrimmer inte ryms i en instabox?Man kan få leverans med PostNord, jag bor centralt i storstad men brukar beställa via hemsidan. Senast valde jag Instabo
Blev nyfiken. Här är den nyaIkea å deras nyheter.. stolen ingolf utgår, även ingatorp serien.. tadaaa in kommer nästan lika produkter men DYRARE
Va fan! Det är ju samma stol så när som på någon cm här o där
Du tycker det är störigt att kollegan inte förstår att du inte vill ha med honom att göra. Om det inte finns någon historik er emellan utan ni bara är kollegor tycker jag inte det är så konstigt om han inte snappar upp detta.Vad menar du?
Då är det helt okej att du tycker det.Nej men jag tycker faktiskt att endera säger man något (helst relativt neutralt) om att man behöver en paus utan prat, eller så svarar man på tilltal.
Man behöver inte vara bästa kompis med alla sina kollegor men normalt hyfs hör väl till? Att aktivt inte prata med vissa personer är en grogrund för konflikter och dålig stämning på arbetsplatsen.
Vissa av mina kollegor är såna som jag inte skulle välja att umgås med på min fritid, men på jobbet får man bjuda till.
Kan ha att göra med att en grästrimmer inte ryms i en instabox?
För mig det första jag hörde tack vare american housewife. Så var tonen på rösten och stilen mamman ropade med som gjorde det till ett bra namn för något som inte funkar.Det låter som ett advokatnamn och inte trollnamnMen tack för skratt rakt ut faktiskt
Kanske!
Stark igenkänning på den. Han har dessutom en del helt fantastiska låtar
Den heter numera Greg-Orvar!För mig det första jag hörde tack vare american housewife. Så var tonen på rösten och stilen mamman ropade med som gjorde det till ett bra namn för något som inte funkar.
Är det ett A4-block med ett tomt/helvitt omslag i typ papper som du ex. kan måla på samt linjerade blad du söker efter?Jag vill hitta anteckningsblock med helvitt omslag så jag kan designa det själv, men jag hittar inget. Inte på nätet alla fall. Hittar bara de vanliga med enfärgat eller mönstrat omslag