Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu tycker jag personligen att det inte gör något alls så trycker ner den i fickan som vanligt oavsett om det är ridning hemma eller på tävling.TANTVARNING!
Att det är så många som till och med på tävling har sina mobiler på låret i ridbyxorna.. Varför måste mobilen vara med varenda sekund? Dessutom tycker jag det ser fult ut när mobilen sitter som en svullnad på låret
Fattar om man rider ut eller så, då är det ju ändå en säkerhetsfråga. Men vad ska du med mobilen till på tävlingsbanan?!
Tycker det är skitfult när det sticker ut på låren hos alla när man poserar för vinst-bilder/lagbilder osv. Jag tror inte att exempelvis alla tonåringar och barn åker på tävling självNu tycker jag personligen att det inte gör något alls så trycker ner den i fickan som vanligt oavsett om det är ridning hemma eller på tävling.
Jag försöker få ihop logistiken i huvudet i att vara ensam på tävling och förvara telefonen någon annanstans under själva ritten där det inte finns en risk att den blir stulen. Hur tänker du att man gör då? Lägger ifrån sig telefonen hela dagen så att man inte kan följa resultat, betala, hålla koll på startlistor osv?
Riktigt dålig stil, hade inte satt min fot där igen!Irriterad.
Köpte en burgare på stan. Åkte hem för att äta. Öppnar paketet och det stinker vidrigt. Surt kött.
Åker tillbaka och får argumentera med.kvinnan som sålde. Hon säger att jag nog är sjuk och har fel på luktsinnet.
Till slut griper mannen in och frågar vad jag vill -pengarna tillbaka säger jag, Han fixar det.
Om man säljer mat och kunden sägwer att maten inte är OK- sätter man igång att argumentera emot då?![]()
Du är förlåten!Jag gjorde nått riktigt fult i helgen. Inte okej alls. Men jag skyller ifrån lite. Det var egentligen mitt fel. Jag kan ju inte hjälpa att min affär har tagit hem skumtomtar i septemberSå ja, jag har ätit skumtomtar
![]()
Nej, det stället testar jag inte igen.Riktigt dålig stil, hade inte satt min fot där igen!
TackDu är förlåten!![]()
TackJag var rädd att jag var fördömd för evigt. Eller i alla fall tills nästa säsong
![]()
Jag har påskmust kvar, undrar om den fortfarande är ok eller om kolsyran försvunnit.
Det har jag inte hittat änSå länge du inte sköljde ner dem med julmust, där går gränsen!
![]()
Har den varit öppen är mest troligt ingen kolsyra kvar. Oöppnad är det vell kvar.Jag har påskmust kvar, undrar om den fortfarande är ok eller om kolsyran försvunnit.