Störiga saker vi stör oss på, del 41.

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att det knappt finns några regntäcken med fast hals 😒 jättekul när hästarna fortfarande går med huvet neråt liksom, och man får dras med täcken och hästar som blir blöta i bogarna å halsen 🙄

Finntack har, men 100g blir för mycke.
Hevari har i 50g, men såklart slut i den storlek/färg jag vill ha.

Gör halsarna avtagbara med tejpad dragkedja lr nått om dom nu ska va separat..🫠
Shire´s har väl fortfarande det?

Irriterad.
Köpte en burgare på stan. Åkte hem för att äta. Öppnar paketet och det stinker vidrigt. Surt kött.
Åker tillbaka och får argumentera med.kvinnan som sålde. Hon säger att jag nog är sjuk och har fel på luktsinnet. :banghead:
Till slut griper mannen in och frågar vad jag vill -pengarna tillbaka säger jag, Han fixar det.

Om man säljer mat och kunden sägwer att maten inte är OK- sätter man igång att argumentera emot då?:confused:
För många år sedan hade McD i Slussen glömt en pall hamburgare ute i sommarsolen, hela dagen. Det som gjorde att de hamnade både i DN och hos hälsovårdsmyndigheten är att ansvarige valde att de skulle stekas och serveras iaf. Tror en anställd larmade att burgarna var grågröna när de packades upp. :crazy:

För många år sedan hade McD i Slussen glömt en pall hamburgare ute i sommarsolen, hela dagen. Det som gjorde att de hamnade både i DN och hos hälsovårdsmyndigheten är att ansvarige valde att de skulle stekas och serveras iaf. Tror en anställd larmade att burgarna var grågröna när de packades upp. :crazy:
Jag har lite grundkunskaper i livsmedelshygien och imponerades inte av att hon drog ut lådan de låg i och deklarerade att de var frysta. Hon lyfte upp dem på disken framför luckan och visade -titta de är frysta

:rofl:

Jag har lite grundkunskaper i livsmedelshygien och imponerades inte av att hon drog ut lådan de låg i och deklarerade att de var frysta. Hon lyfte upp dem på disken framför luckan och visade -titta de är frysta

:rofl:
Det spelar ju ingen roll om de är frysta eller ej. Dåligt är Dåligt. Vi åt frukost buffé med jobbet för nått år sedan på ett ställe vi varit på många gånger. Nu var det ny ägare och falukorven var härskande. Jag åt där många gånger innan. Men kommer inte äta där nångång. Ryktet säger att de skall öppna här. Jag står inte först i kön.

På tal oom bett har jag ett märke/utslag som återkommer på mitt ena bröst på samma ställe då och då. Ser ut som ett myggbett eller liknande, men är inte det. Kliar inte eller så, samma ställe varje gång. Jättemärkligt.

• Gilla
Reactions: Sel
På tal oom bett har jag ett märke/utslag som återkommer på mitt ena bröst på samma ställe då och då. Ser ut som ett myggbett eller liknande, men är inte det. Kliar inte eller så, samma ställe varje gång. Jättemärkligt.
Jag får också sådana på lite olika ställen. Jag skyller på min far som alltid haft lite plitor och finnar och problemhy sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Störiga saker vi stör oss på del 46
  • Störiga saker vi stör oss på, del 45
  • Störiga saker vi stör oss på Del 47
  • Drunknar i sambons känslor

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Svensk politik 9
  • Valvaka!