Störiga saker vi stör oss på, del 44

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Caoimhe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 010
  • Visningar Visningar 91 473

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad synd att det inte blev bra, det låter ju jättegott! Går det inte ha i någon typ av philadelphia eller annan färskost så att den blir mer krämig och mindre salt istället för vattnig? Kanske går det ha i tärningar av pumpa eller sötpotatis till liknande effekt?
Tror det är kört nu, men tack för tipset. 😊

Tips! Läs kommentarerna till receptet nästa gång :) ! Ibland hittar folk på lite märkliga saker, men ofta kan man få en bra känsla för riktiga problem också om man kikar på vad folk som har lagat rätten har tyckt.
Läste alla kommentarer efteråt, borde gjort det innan.. 😓

Vad är imat? Är det typ matlagningsgrädde? Jag försöker googla men allt jag får upp är International Medical Admissions test, och jag tänker att så dålig var nog inte maten! 😅

Edit: Never mind, jag hittade!

Zaras love kollektion…
Alla modeller ser ut att vilja mörda nån 🤣

IMG_2898.webp

Hur skvätter man INTE tandkräm på spegeln :confused:

Man borstar aldrig tänderna och tittar i spegeln på samma gång. Jag borstar tänderna medans jag tar med mig mobil och andra grejer från datorrummet till sovrummet. Sätter på strömbrytaren och sätter på tv. Släcker led ljus i vardagsrummet och hallen.

Däremot har jag, nu när jag tänker på det, ibland små vita fläckar på golvet som är svåra att få bort.

Man borstar aldrig tänderna och tittar i spegeln på samma gång. Jag borstar tänderna medans jag tar med mig mobil och andra grejer från datorrummet till sovrummet. Sätter på strömbrytaren och sätter på tv. Släcker led ljus i vardagsrummet och hallen.

Däremot har jag, nu när jag tänker på det, ibland små vita fläckar på golvet som är svåra att få bort.
Mao enklare att städa spegeln :D

Borsta tänderna i duschen är dock det allra bästa! :love: Brukar passa på medan balsamet sitter i.

Fast ineffektivt när man istället kan göra flera saker på samma gång.
Alltså jag hade ju lyckats dräggla ut allt medan jag böjde mig för att plocka upp något istället :D På sin höjd kan jag lyssna på podd medan jag borstar! Kan inte hålla munnen stängd och komma åt överallt, har alldeles för liten mun för det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?

Hästrelaterat