MIn erfarenhet är tvärtom.Jag har upptäckt att det blir mindre skvätt med eltandborsten än med den handdragna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MIn erfarenhet är tvärtom.Jag har upptäckt att det blir mindre skvätt med eltandborsten än med den handdragna
Tror det är kört nu, men tack för tipset.Vad synd att det inte blev bra, det låter ju jättegott! Går det inte ha i någon typ av philadelphia eller annan färskost så att den blir mer krämig och mindre salt istället för vattnig? Kanske går det ha i tärningar av pumpa eller sötpotatis till liknande effekt?
Läste alla kommentarer efteråt, borde gjort det innan..Tips! Läs kommentarerna till receptet nästa gång! Ibland hittar folk på lite märkliga saker, men ofta kan man få en bra känsla för riktiga problem också om man kikar på vad folk som har lagat rätten har tyckt.
Hur stor tandborste har du?Det går väl inte att stänga munnen? Då kan man ju inte stoppa in en tandborste
Jag tycker också att det är lättare att svepa av spegeln med en microtrasa än att städa hela badrummet.
Så nä, jag är nog bara ovanligt bredkäftat skapt![]()
Spännande variant. Gör nåt snarlikt men med mycket purjolök, sambal oelek och kikärtor i utöver halloumi och soltorkade tomater. Den blir inte salt, kikärtorna och löken hjälper nog, samt imat. Äter den med ris.https://www.ica.se/recept/marry-me-halloumi-750319/
På tok för mycket vätska i receptet och blir för salt med all ost och buljongen.
Stämmer! Oatly gör den, den är god i mat tycker jag.Vad är imat? Är det typ matlagningsgrädde? Jag försöker googla men allt jag får upp är International Medical Admissions test, och jag tänker att så dålig var nog inte maten!![]()
Tro mig, jag har lärt mig det av erfarenhet...Läste alla kommentarer efteråt, borde gjort det innan..![]()
Det hade jag med gjort om jag skulle visa mig i det där.
Hur skvätter man INTE tandkräm på spegeln![]()
Mao enklare att städa spegelnMan borstar aldrig tänderna och tittar i spegeln på samma gång. Jag borstar tänderna medans jag tar med mig mobil och andra grejer från datorrummet till sovrummet. Sätter på strömbrytaren och sätter på tv. Släcker led ljus i vardagsrummet och hallen.
Däremot har jag, nu när jag tänker på det, ibland små vita fläckar på golvet som är svåra att få bort.
Mao enklare att städa spegeln![]()
Borsta tänderna i duschen är dock det allra bästa!Man borstar aldrig tänderna och tittar i spegeln på samma gång. Jag borstar tänderna medans jag tar med mig mobil och andra grejer från datorrummet till sovrummet. Sätter på strömbrytaren och sätter på tv. Släcker led ljus i vardagsrummet och hallen.
Däremot har jag, nu när jag tänker på det, ibland små vita fläckar på golvet som är svåra att få bort.
Åh fy f-n!-18° ute. Det blir bitigt att cykla till jobbet![]()
Ögonfransarna frösÅh fy f-n!
Alltså jag hade ju lyckats dräggla ut allt medan jag böjde mig för att plocka upp något iställetFast ineffektivt när man istället kan göra flera saker på samma gång.
Eltandbprste.Hur stor tandborste har du?![]()
Tycker det är kallt här med -9°-18° ute. Det blir bitigt att cykla till jobbet![]()
Det skulle kännas skönt nuTycker det är kallt här med -9°![]()