Störiga saker vi stör oss på, del 45

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 93 864

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni talar om yttre rymden. Min värld slutar vid Bukes gränser. :p
Jag orkar helt enkelt inte med FB, skaffade ett fejkkonto för 100 år sedan som jag inte kommer ihåg lösenordet till, exet vann en stor bit Västerbottensost en gång så jag ville kunna delta i tävlingar. Sen för att få tillgång till messinger för att kunna skicka meddelanden i stallgruppen så skaffade jag ett nytt men är aldrig inloggad då jag fortfarande inte står ut med FB. :crazy:

Seriöst, nu är syster yster igång igen. Häromdagen så hade hon haft samma problem som jag med halsen å det fast värre. Nu har hon bestämt att det är klimakteriet. Hon skyller allt på klimakteriet. Jag sa att infektionen med största sannolikhet hade med covid att göra. Men det hade jag säkert inte haft för jag hade ju inte tagit något prov. Och att det finns postcovid och att man kan få men långt efter , det tror hon inte på nu. Att det var många runt om mej och att jag hade liknande symptom förra gången jag hade covid det har ingen betydelse. Det är klimakteriet.

Glömde jag nämna att allt som står på chatgpt och AI är sant. Det står aldrig fel.

Skulle montera min nya taklampa. Började. Skulle testa att lampan funkar innan jag monterar allt glas. Kontakten i taket (alltså själva eluttaget) är paj (ena kabeln sitter inte fast...). :arghh::arghh: Felanmält så att det blir bytt, men vad faaaaaen! Jag ville ju ha upp min lampa idag! :rage: :arghh::arghh::arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka