Är det riktigt säkert att micron är svart …?Det är ett litet kök så rimligt att måla. Men svårt att komma ifrån svart micro, ugn, ho och kylskåp...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det riktigt säkert att micron är svart …?Det är ett litet kök så rimligt att måla. Men svårt att komma ifrån svart micro, ugn, ho och kylskåp...![]()
Those who know know...Är det riktigt säkert att micron är svart …?![]()
Borde kanske går att sälja på svarta marknaden..?Sälj svartvarorna? Jag hade haft ytterst svårt med ett svart kök, hellre knallorange, glittrigt eller nästan vad som helst.
Det stämmer.OM det här stämmer blir jag rasande (har inblick i koppleriåtalet). https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1456978
Men jösses... inte ens respons tillbaka liksom?Fortfarande inget svar från ambassaden. Kul att de kan komma in på påskhelgen för att leverera dåliga nyheter men sedan inte stämma upp med respons på hela veckan...
Nope, inte ett knyst. Har jag inte hört något efter helgen får jag väl sätta mig och försöka hitta ett telefonnummer eller något.Men jösses... inte ens respons tillbaka liksom?
Har aldrig testat... Vad händer då?Störande när man råkar trycka på gilla på sina egna inlägg![]()
Man ser lite skum ut.Har aldrig testat... Vad händer då?
Edit: Men det finns ju inget gilla att trycka på när jag ser mitt eget inlägg?
Nej tack och lov finns inte det otyget här. Däremot råkar jag ibland trycka på rapportera någons inlägg. Tur man behöver skriva något innan det skickas iväg. Annars hade modsen här blivit bombarderade med diverse rapporterHar aldrig testat... Vad händer då?
Edit: Men det finns ju inget gilla att trycka på när jag ser mitt eget inlägg?
Ni talar om yttre rymden. Min värld slutar vid Bukes gränser.Det är fullt möjligt på till exempel FB.
Jag orkar helt enkelt inte med FB, skaffade ett fejkkonto för 100 år sedan som jag inte kommer ihåg lösenordet till, exet vann en stor bit Västerbottensost en gång så jag ville kunna delta i tävlingar. Sen för att få tillgång till messinger för att kunna skicka meddelanden i stallgruppen så skaffade jag ett nytt men är aldrig inloggad då jag fortfarande inte står ut med FB.Ni talar om yttre rymden. Min värld slutar vid Bukes gränser.![]()